سیاست / شناسه خبر: 171138 / تاریخ انتشار : 1402/9/4 13:09
|

آرامش تدریجی وضعیت جوی و دریایی بوشهر

هواشناسی بوشهر پیش‌بینی کرد: سرعت وزش باد‌های شمالی از امشب به‌تدریج کاهش می‌یابد و وضعیت جوی و دریایی استان در دو روز آینده آرام خواهد بود.

بوشهری ها /کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به بررسی نقشه‌های هواشناسی، تا امشب با وزش باد‌های شمالی روی خلیج فارس، سواحل استان به‌خصوص در قسمت‌های مرکزی و جنوبی تا حدودی متلاطم خواهد بود.

 
هادی سالاری از کاهش تدریجی سرعت وزش باد‌های شمالی از امشب خبر داد و افزود: روز یکشنبه و دوشنبه وضعیت به‌نسبت آرامی برای استان و دریا پیش‌بینی می‌شود، اما دوباره از روز سه‌شنبه بر سرعت وزش باد‌های شمالی روی خلیج فارس افزوده خواهد شد.
 
وی جهت وزش باد را تا فردا شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در سواحل مرکزی و جنوبی در ساعت‌هایی از امروز ۱۶ تا ۴۶ کیلومتر در ساعت و از فردا در همه مناطق با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی کرد.
 
کارشناس هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: ارتفاع موج دریا امروز ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل مرکزی و جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر  و از فردا در همه مناطق ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر خواهد بود.
 
وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۶:۰۱ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۴۲:۰۶، جزر دوم ساعت ۱۱:۴۶ و مد دوم ساعت ۱۸:۲۸ دقیقه است.
 

کلیدواژه

هواشناسی

بوشهر

سازمان هواشناسی استان بوشهر

خلیج فارس

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی