سیاست / شناسه خبر: 171142 / تاریخ انتشار : 1402/9/4 13:37
|

قیمت طلا و سکه امروز ۴ آذر ۱۴۰۲

قیمت طلا و سکه امروز روند صعودی دارد و همه قطعات سکه افزایش قیمت را تجربه کرده‌اند. امروز دلار و انس هم صعودی هستند.

بوشهری ها /امروز شنبه 4 آذر، تا لحظه تنظیم این خبر قیمت طلا و سکه هر دو روند افزایشی دارند.  قیمت طلا در حال پیش‌روی به سمت نیمه کانال دو میلیون تومانی است.  قیمت سکه امامی و بهار آزادی نیز هر دو حدود 200 هزار تومان افزایش را تجربه کرده‌اند. 

امروزقیمت دلار در کانال 50 هزار تومانی روند صعودی دارد. انس نیز با وجود تعطیلی بازارهای جهانی، بر اساس اعلام برخی منابع افزایشی است و با 0.41 رشد به 2,002.38 دلار رسیده است. 

 

قیمت طلا و سکه در بازار امروز

در بازار داخلی، نرخ طلا در لحظه تنظیم این خبر، با حدود 16 هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز کاری گذشته، دو میلیون و 437 هزار و 900 تومان معامله می‌شود.

اما آخرین نرخ نقدی سکه امامی نیز در لحظه تنظیم این خبر افزایشی و 28 میلیون و 855 هزار تومان است؛ حدود 194 هزار تومان بیشتر از آخرین نرخ روز پنجشنبه.

نرخ نقدی سکه بهار آزادی نیز، با 295 هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز کاری گذشته، حدود 25 میلیون و 698 هزار تومان معامله می‌شود. 

بر این اساس، حباب سکه امامی امروز با حدود چهار هزار تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته، به پنج میلیون و 14 هزار تومان رسیده است. حباب سکه بهار آزادی نیز با حدود 104 هزار تومان افزایش، امروز به حدود یک میلیون و 864 هزار تومان رسیده است.

قیمت و حباب انواع سکه

همچنین در اولین روز هفته، نیم سکه با 150 هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز کاری گذشته، با قیمت 15 میلیون و 250 هزار تومان معامله می‌شود. حباب نیم سکه نیز با حدود 52 هزار تومان افزایش، روی سه میلیون و 334 هزار تومان ایستاده است.

همچنین امروز ربع سکه، با 250 هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز کاری گذشته، با قیمت 10 میلیون و 250 هزار تومان داد و ستد می‌شود. حباب ربع سکه نیز با حدود 100 هزار تومان افزایش، به چهار میلیون و 290 هزار تومان رسیده است.

در این میان، سکه گرمی با 50 هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز کاری گذشته، با قیمت پنج میلیون و 800 هزار تومان معامله می‌شود. حباب این سکه نیز با 26 هزار تومان افزایش، دو میلیون و 866 هزار تومان است.

هر مثقال طلا نیز با 72 هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز کاری گذشته، با قیمت 10 میلیون و 563 هزار تومان معامله می‌شود. 

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه

این روزها دلار روند افزایشی دارد و قیمت انس نیز پس از مدتی به کانال دو هزار دلاری بازگشته است. این دو عامل بر بازار طلا نیز اثر گذاشته و با وجود تداوم رکود در بازار، قیمت طلا و سکه را صعودی کرده است.

برخی معامله‌گران بازار ارز می‌گویند در شرایطی که برقراری آتش‌بس در غزه باید قیمت دلار را کاهشی می‌کرد اما بازار اکنون در حال طی کردن حرکت طبیعی خود است و با توجه به شاخص‌های اقتصادی و علی‌رغم تلاش بازارساز، روند صعودی به خود گرفته. در چنین شرایطی بازار طلا نیز از آن تبعیت کرده است.

 

 

کلیدواژه

قیمت طلا و سکه

اخرین قیمت سکه و طلا

قیمت طلا و سکه امروز ۴ آذر ۱۴۰۲

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی