سیاست / شناسه خبر: 171162 / تاریخ انتشار : 1402/9/8 20:25
|

مطالبات دهیار دهقائد و وعده های مدیر کل بنیاد مسکن بوشهر

بوشهری ها /اسماء بوستانی: مدیر کل بنیاد مسکن بوشهر گفت: در سفر قبل معاونت عمران روستایی مهندس شاملو و پیگیری نماینده مردم دشتستان برای پروژه پارک روستای دهقائد از محل اعتبارات ملی، یک میلیارد تومان اختصاص یافت.

بوشهری ها /اسماء بوستانی: مدیر کل بنیاد مسکن بوشهر گفت: در سفر قبل معاونت عمران روستایی مهندس شاملو و پیگیری نماینده مردم دشتستان برای پروژه پارک روستای دهقائد از محل اعتبارات ملی، یک میلیارد تومان اختصاص یافت.

 علیرضا مقدم 8 آذرماه در بازدید از پروژه های روستای دهقائد دشتستان، با بیان اینکه  این اعتبار در این پارک هزینه شده اما این پروژه جهت تکمیل نیازمند تزریق مجدد اعتبار است، اظهار کرد: بنا به درخواست دهیار این روستا در خصوص تامین اعتبار برای تکمیل این بوستان و اجرای دیوارهای حفاظتی دره فصلی، تلاش خواهیم کرد که هم از محل اعتبارات ملی و هم اعتباراتی که در اختیار اداره کل بنیاد مسکن استان قرار خواهد گرفت به تکمیل این پروژه ها کمک کنیم.

 مقدم با اعلام اینکه در سال جاری 55 میلیارد تومان  قیر رایگان برای سراسر استان اختصاص یافته است، افزود: بخش اعظم این قیر در پروژه های شهرستان دشتستان مورد استفاده قرار گرفته است.

وی با اعلام اینکه 165 روستا با اعتبار 100 میلیارد تومان، از اعتبارات ملی و روستایی در اجرای طرح هادی سراسر استان هزینه شد، افزود:  22 میلیارد تومان از اعتبارات استان به دشتستان اختصاص یافت. که بخشی از این اعتبارات استانی و 5 میلیار تومان از اعتبارات ملی بوده است و این اعتبار جدای از قیر رایگان برای شهرستان هزینه شده است.

 

---

دهیار روستای دهقائد در این بازدید عنوان کرد: دهقائد با جمعیتی بالغ بر ۱۲ هزار نفر و متاسفانه دریافت ارزش افزوده ۷ هزار نفر در ماه با مشکلات زیادی مواجه است که امید داریم با نگاه ویژه مدیران کل و مسئولین شهرستانی و استانی این مشکلات مرتفع گردد.

محمد حسن تقدسی با اعلام اینکه این روستا با مشکلاتی از جمله عدم دیوارکشی حفاظتی دره های فصلی ( دره میرابول، دره چیتی و دره سنگی ) مواجهه است، بیان کرد: عدم وجود یک پارک در خور شان برای مردم ولایت مدار این روستا یکی از مطالبات به جای مردم  از دولت است و انتظار می رود اعتبارات لازم جهت تکمیل بوستان این روستا اختصاص یابد.

تقدسی از مدیر کل بنیاد مسکن بوشهر خواستار در اولویت قرار دادن  تخصیص اعتبار پروژه این بوستان شد و افزود: در سال 98 برخی پلاک ها وارد طرح هادی روستا شدند  و اکنون این خانوارها فاقد آب و برق می باشند، و باعث اعتراض و ناراضایتی این مالکین شده، انتظار می رود نماینده محترم و مدیر کل با تعامل با اداره آب و برق مشکلات این بزرگوارا را برطرف نماید و امکانت محل سکونت آن ها اعم از جدول کشی و ... را جهت رفاه حال آن ها فراهم کند.

 

---
---

 

---

 

 

 

کلیدواژه

دشتستان

روستای دهقائد

نماینده مجلس

محمد حسن تقدسی

دهیاری دهقائد

مدیر کل بنیاد مسکن

نظرات شما

1 نظر
میثم / 1402/9/8 - 22:32
درود به دهیار پرتلاش و جهادی دهقاید و نماینده انقلابی دشتستان این نتیجه اعتماد به جوانان هست
rateup 0
 ratedown 0

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی