سیاست / شناسه خبر: 171165 / تاریخ انتشار : 1402/9/11 19:48
|
نماینده مردم دشتستان؛

وضعیت بهداشت و درمان دشتستان مطلوب نیست/ در حوزه تورم نمره خوبی به دولت نمی دهم/از جذب ۵۰ درصدی نیروهای استان در پارس جنوبی قانع نیستم

بوشهری ها /اسماء بوستانی: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت بهداشت و درمان دشتستان مطلوب نیست.

بوشهری ها /اسماء بوستانی: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت بهداشت و درمان دشتستان مطلوب نیست.

ابراهیم رضایی ۱۱ آذرماه در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه طبق بررسی های تخصصی صورت گرفته، مهمترین مشکل بیمارستان گنجی قسمت اورژانس  است، اظهار کرد: برای توسعه بیمارستان گنجی از محل مسئولیت اجتماعی سیمان دشتستان برای اولین بار اعتبار ۵ میلیارد تومان گرفتیم که اکنون در حساب دانشکده علوم پزشکی قرار گرفته است.

رضایی در خصوص پیگیری های انجام گرفته برای تکمیل بیمارستان ۱۷ شهریور، عنوان کرد: برای تامین اعتبار این بیمارستان دو وزیر و معاون رئیس جمهور را برای بازدید از این پروژه به دشتستان آوردم. اکنون پیمانکار فاز دو این بیمارستان انتخاب شده و بزودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد . بخش زیادی از بودجه این بیمارستان تامین شده است.

وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان دشتستان با پیگیری های لازم مجوز احداث بیمارستان شهر شبانکاره نیز گرفته شد.

نماینده مردم دشتستان با بیان اینکه در خصوص تورم نمره خوبی به دولت نمی دهم، افزود: به همت دولت و مجلس فعالیت های خوبی در کشور انجام شده اما فعالیت دولت در خصوص کنترل ارز و نقدینگی و  رشد تورم مطلوب نبوده است.

وی افزود: با مجموعه اقدامات انجام شده توسط دولت اگر مشکلاتی در کشور به وجود نیاید و امنیت برقرار باشد شاهد وضعیت بهتری در آینده خواهیم بود.

نماینده مردم دشتستان در خصوص صادارات در این شهرستان عنوان کرد: در این خصوص زیرساخت ها در کشور ما فراهم نیست.  یکی از این مشکلات جاده ها است که استاندارد نیستند و کفاف صادرات را نمی دهند.

رضایی با تاکید بر اصلاح زیرساخت های صادرات در کشور‌، افزود: صادرات ما سالیانه زیر ۳ هزار میلیارد است و با رایزنی با برخی کشورها رضایت آن ها در این خصوص را جلب کردیم اما تا مشکلات در کشور حل نشود در این حوزه موفق نخواهیم بود.

وی در خصوص رفع مشکلات نخلداران گفت: مهمترین پروژه ما در حوزه آب، سد دالکی است. با تکمیل این پروژه بسیاری از مشکلات کشاورزان و آب شرب حل خواهد شد.

رضایی با اعلام اینکه پیمانکار قول داده که این پروژه تا سال آینده آبگیری خواهد شد، بیان کرد: راه حل اساسی آبگیری نخیلات و رفع مشکلات کشاورزان در این حوزه، آبگیری سد دالکی است.

نماینده مردم دشتستان با تاکید بر اینکه مجموعه نفت باید بیش از این دین خود را به مسئولین استان بوشهر ادا کنند، افزود: آخرین اقدام من با مجمع نمایندگان استان برخورداری حداکثری از سهمیه استخدام جوانان استان بوشهر در پارس جنوبی بوده که امسال میزان جذب نیروهای استان بوشهر بیش از ۵۰ درصد بوده است.

رضایی افزود: سهم ما از جذب در پارس جنوبی اکثریت آن است. من به جذب ۵۰ درصدی نیروهای استان در پارس جنوبی قانع نیستم و باید ۱۰۰ درصد نیروها از خود استان بوشهر جذب شود‌.

وی یکی از مطالبات مردم از خود را شفافیت اعلام کرد و در این خصوص گفت: در این خصوص از ابتدای مجلس همه آراء خود را به صورت شفاف و بدون استثنا منتشر کردم.

رضایی افزود: از ابتدای سال جاری نیز نمایندگان رای های خود را بر روی سامانه قرار می دادند و من نیز بعلاوه انجام این کار این آراء را بر روی سایت شخصی به صورت ماهیانه  قرار داده ام.

وی در خصوص نظارت در مجلس بیان کرد: در طی سه سال و نیم گذشته ۷۴۳ سوال و ۱۳۹۶ تذکر در مجلس داشته ام و ۸۰ تفحص نیز مورد بررسی قرار گرفت.

  
    
      
    
    

کلیدواژه

نشست خبری

نماینده مردم دشتستان

نماینده مردم دشتستان در مجلس

ابراهیم رضایی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی