سیاست / شناسه خبر: 171167 / تاریخ انتشار : 1402/9/12 10:53
|

رشد ۸۳ درصدی عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بندر کنگان

رئیس اداره بندر و دریانوردی کنگان گفت: در هشت ماه امسال میزان تخلیه و بارگیری کالا در بندر کنگان به ۸۳ هزار و ۱۰۰ تن رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۸۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

بوشهری ها /عبدالمحمد نادری اظهار داشت: این بندر اکنون از لحاظ عملکردی در وضعیت قابل قبولی قرار گرفته است و بخشی از این مهم را باید حاصل توسعه زیرساخت‌ها دانست.

 
وی بیان کرد: تسهیل گری در فعالیت‌های اقتصادی بندر کنگان از دیگر ظرفیت‌هایی است که منجر به افزایش تمایل فعالان اقتصادی برای فعالیت در این بندر شده است.
 
 نادری ادامه داد: با اتمام طرح توسعه بندر کنگان میزان تخلیه و بارگیری در این بندر رشد تجارت دریایی شتاب بیشتری پیدا می‌کند.
 
وی اظهار داشت: با ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریامحور از سوی رهبر معظم انقلاب رسالت بنادر تجاری بیش از پیش اهمیت پیدا کرده که در همین راستا برنامه‌های بسیار خوبی برای بندر کنگان پیش بینی شده است.
 
نادری افزود: یکی از این برنامه‌ها احداث پروژه‌های بارانداز و انبار مسقف است که آغاز عملیات اجرایی آن در انتظار تاییدیه هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی است.
 
 وی اظهار داشت: اداره بندر و دریانوردی کنگان همواره سعی کرده تا در ارتباط مستمر با جامعه هدف خود خواسته‌های آنان را مورد بررسی قرار دهد که دو طرح ساخت انبار مسقف و بارانداز نیز براساس خواسته‌های مشتریان بندر در دستور کار قرار گرفته است

کلیدواژه

اداره بندر و دریانوردی کنگان

سازمان بنادر و دریانوردی استان بوشهر

بوشهر

کنگان

صادرات کالا

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی