سیاست / شناسه خبر: 171257 / تاریخ انتشار : 1402/11/9 16:37
|
نماینده سازمان بین‌المللی مهاجرت در ایران:

ایران خدمات برجسته‌ای به مهاجران ارائه می‌کند

نماینده سازمان بین المللی مهاجرت در ایران (IOM) گفت: ایران نه تنها درهای مرزهایش را به سوی مهاجران باز گذاشته بلکه در کنار ارائه خدمات مطلوب پزشکی

بوشهری ها / نماینده سازمان بین المللی مهاجرت در ایران (IOM) گفت: ایران نه تنها درهای مرزهایش را به سوی مهاجران باز گذاشته بلکه در کنار ارائه خدمات مطلوب پزشکی، بهداشتی و آموزشی زمینه اشتغال و سرمایه‌گذاری به این مهاجران نیز فراهم کرده است.

به گزارش ایرنا؛ لالینی ویراسامی روز دوشنبه در آیین آغاز به کار نخستین نمایشگاه عرضه محصولات و تولیدات اتباع و مهاجران خارجی سراسر کشور با عنوان «خدمت، رشد و شکوفایی» در بوشهر اظهار کرد: این نمایشگاه نشان دهنده سهم مشارکت اتباع خارجی در توسعه است.

وی افزود: سعی ما در سازمان بین‌المللی مهاجرت این است که دولت ایران را حمایت کنیم، دولتی که اکنون در حال ارائه خدمات مختلف به میلیون ها افغان و سایر مهاجران کشورهای خارجی در این کشور است.

نماینده سازمان بین‌المللی مهاجرت در ایران تصریح کرد: از دولت ایران بابت حمایت بیش از چهار دهه از میلیون ها مهاجر از کشورهای مختلف دنیا به خصوص افاغنه قدردانی می کنیم.

ویراسامی ادامه داد: جمهوری اسلامی و مردم این کشور مهمان‌نواز بوده و با آغوش باز مهاجران را پذیرفته که نیاز است این موضوع گفته شود.

وی گفت: رودیدادی که امروز در بوشهر شاهد آن هستیم نشان دهنده مشارکت مهاجران در توسعه است.

نماینده سازمان بین‌المللی مهاجرت در ایران یادآور شد: بوشهر با داشتن پتانسیل های فراوانی و با سیاست های باز پذیرای سرمایه گذاران بخش های مختلف است که این فرصت برای مهاجران وجود دارد تا زمینه سرمایه‌گذاری در این استان را آغاز کنند.

ویراسامی گفت: این فرصت ها در صنایع نفت و گاز، کشاورزی ، بندرها و دریا در استان بوشهر وجود دارد و می توانند همراه با مردم این استان در توسعه نقش داشته باشند.

نماینده سازمان بین‌المللی مهاجرت در ایران بیان کرد: نخستین نمایشگاه عرضه محصولات و تولیدات اتباع و مهاجران خارجی سراسر کشور در بوشهر رویداد مهمی است و به نمایندگی از این سازمان در این استان حضور دارم تا متناسب با اولویت ها، زمینه حمایت از سرمایه گذاری مهاجران را فراهم سازیم.

 

کلیدواژه

ایران

مهاچرت

لالینی ویراسامی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی