سیاست / شناسه خبر: 171277 / تاریخ انتشار : 1402/11/22 14:16
|
راهپیمایی 22 بهمن در سراسر استان بوشهر

اقیانوس مردم در ساحل خلیج فارس

مرزداران همیشگی خلیج فارس در استان بوشهر با حضور خروشان و گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، این روز تاریخی را جشن گرفتند.

بوشهری هامرزداران همیشگی خلیج فارس در استان بوشهر با حضور خروشان و گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، این روز تاریخی را جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بوشهری‌ها روز یکشنبه راهپیمایی خود را در جوار میدان شهید رئیسعلی دلواری به عنوان نمادی برجسته از استعمارستیزی جنوب و با گلبانگ "الله اکبر" به سمت ورزشگاه شهید بهشتی آغاز کردند.

در این راهپیمایی که با حضور قشرهای مختلف مردمی همراه شده جوانان دهه هشتادی‌ و نوجوان دهه نودی‌ با حضوری پررنگ‌ هم‌دوش بزرگ‌تر سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفتند.

حاضران در این راهپیمایی حماسی با سردادن شعارهایی علاوه بر ابراز انزجار از ایادی استکبار جهانی بار دیگر به حرکت مصمم و با صلابت خود در مسیر آرمان‌های امامین انقلاب و شهدا تاکید کردند.

بر خلاف توطئه‌های تکراری و منسوخ شده دشمنان قسم خورده نظام، بوشهری‌ها در جوار سواحل نیلگون خلیج فارس بار دیگر نشان داوند که چه میزان انقلاب و نظام شان را دوست دارند.



بوشهری‌ها که از دیرباز به استعمارستیزی و ایستادگی در برابر ابرقدرت‌ها شهره هستند در راهپیمایی چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضوری معنادار بر تداوم راه عزت و اقتدار روزافزون ایران اسلامی تاکید کردند.

اهتزاز پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی و کشورهای خط مقدم مقاومت در منطقه از جلوه‌های این راهپیمایی همراه با ارائه پیامی روشن از اتحاد و همدلی ایرانی‌ها با رزمندگان جان بر کف خط مقاومت بود.

همزمان با این راهپیمایی شماری از شناورها نیز با اهتزاز پرچم ایران یاد و خاطره ۲۲ بهمن فراموش نشدنی سال ۱۳۵۷ را گرامی داشتند.

این حضور حماسی پیش درآمدی بر حضور آگاهانه بوشهری‌ها در انتخابات ۱۱ اسفندماه است تا بار برگ زرین دیگری بر افتخارات تاریخ سراسر شکوه و درخشان خود بیفزایند.



براساس گزارش خبرنگاران ایرنا شهرستان‌های مختلف استان بوشهر در راهپییایی باشکوه ۲۲ بهمن حضوری باشکوه به ثبت رساندند.

تا دقایقی دیگر محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در جمع مردم در محل استادیوم ورزشی شهید بهشتی بوشهر سخنرانی می کند.

 

 

کلیدواژه

بیست و دوم بهمن

راهپیمایی

استان بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی