سیاست / شناسه خبر: 171281 / تاریخ انتشار : 1402/11/22 18:42
|

جبلی: ۲۰۰ کانال صدا و سیما برای برنامه‌های انتخاباتی راه اندازی می‌شود

بوشهری هارئیس سازمان صدا و سیما گفت: برای اولین بار رسانه ملی در بحث انتخابات اقدام به راه اندازی ۲۰۰ کانال و شبکه کرده تا از این طریق زمینه برای مشارکت و رقابت واقعی انتخاباتی فراهم شود.

 

پیمان جبلی در حاشیه مراسم راه پیمایی ۲۲ بهمن با اشاره به در پیش بودن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مردم وظیفه خود را در بحث حضور در پای صندوق‌های رأی می‌دانند و ان شاالله حتما در انتخابات حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس سازمان صدا و سیما اظهار داشت: وظیفه ما به عنوان رسانه ملی این است که زمینه رقابت سالم و زمینه مشارکت بالا در انتخابات را فراهم کنیم.

وی افزود: رقابت سالم و مشارکت دو راهبرد از چهار راهبردی است که رهبر معظم انقلاب در بحث انتخابات مطرح کرده اند و در محدوده کاری رسانه ملی قرار دارد.

جبلی خاطرنشان کرد: ما در رسانه ملی با راه اندازی ۲۰۰ کانال و راه اندازی برنامه‌هایی در فضای مجازی و در شبکه‌های مختلف صدا و سیما، تلاش داریم تا فضا را به سمت رقابت واقعی و مشارکت بیشتر در انتخابات سوق دهیم.

رئیس سازمان صدا و سیما اظهار داشت: کار بزرگی که صدا و سیما در این دوره از انتخابات انجام می‌دهد راه اندازی ۲۰۰ کانال در ۲۰۰ شهرستان برای برنامه‌های انتخاباتی است، ما ۲۰۰ حوزه انتخابیه داریم و به همین تعداد کانال و شبکه صدا و سیما در شهرستان‌های مختلف راه اندازی شده است.

وی افزود: امیدوارم که ما در رسانه ملی بتوانیم به وظیفه خود در ارتباط با انتخابات عمل کنیم و مشارکت و رقابت واقعی در انتخابات محقق شود.

 

کلیدواژه

انتخابات

صدا و سیما

جبلی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی