فرهنگ / شناسه خبر: 171292 / تاریخ انتشار : 1402/11/24 16:38
|

آغاز جشنواره موسیقی استانی فجر در بوشهر

چهارمین جشنواره موسیقی استانی فجر همزمان با سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر در بوشهر آغاز شد.

بوشهری ها / چهارمین جشنواره موسیقی استانی فجر همزمان با سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر در بوشهر آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، حماسه حق‌پرست دبیر اجرایی جشنواره موسیقی فجر استان بوشهر در این ارتباط گفت: گروه موسیقی "شیلو" به سرپرستی "امید سیما" چراغ چهارمین جشنواره موسیقی استانی فجر را همزمان با سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر در بوشهر روشن کرد.

وی اظهار کرد: در سانس دوم شب نخست این جشنواره کنسرت گروه "آوای ارم" به سرپرستی "امید تکین" اجرا خواهد شد

حق‌پرست بیان کرد: در ادامه این جشنواره استانی و براساس جدول برنامه‌ریزی شده گروه "آوای موج"، "طوف"، "هیرون"، "موسیقی سنتی"، "نونوا"، "شبدیز"، "تیفون"، "زریاب" و "کوگانا" اجرا خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در هر روز جشنواره 2 گروه به اجرا خواهد پرداخت، افزود: 11 گروه موسیقی از استان طی مدت شش روز و در دو سانس 19 الی 20:30 و 21 الی 22:30 در جشنواره استانی به روی صحنه خواهند رفت

ادامه داد: علاقه‌مندان و هنردوستان می‌توانند جهت حضور در جشنواره و تماشای کنسرت گروه‌های موسیقی از سامانه “iranconcert”  نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

وی گفت: بوشهر در حوزه موسیقی صاحب چهره‌های شاخص و برجسته است که همواره باعث سربلندی و افتخارآفرینی استان شده‌اند

حق‌پرست عنوان کرد: اجرای هنرمندان موسیقی استان بوشهر در رویدادهای ملی و بین‌المللی با استقبال پرشور در سراسر کشور همراه بوده که این به واسطه خاص بودن این هنر استان است.

 دبیر اجرایی جشنواره موسیقی فجر و رئیس انجمن موسیقی استان بوشهر اظهار امیدواری کرد برگزاری جشنواره موسیقی استانی فجر بوشهر مورد توجه و استقبال همشریان بوشهری قرار گیرد.

لازم به توضیح است چهارمین جشنواره موسیقی استانی فجر بوشهر از 23 لغایت 28 بهمن ماه در مجتمع فرهنگی هنری 9 دی بوشهر برگزار می‌شود.

کلیدواژه

موسیقی فجر

موسیقی بوشهر

حماسه حق پرست

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی