جامعه / شناسه خبر: 171317 / تاریخ انتشار : 1402/12/1 13:30
|
مدیر شرکت بیمه دی استان بوشهر خبر داد

خدمات ویژه بیمه دی برای خانواده‌های شهدا و ایثارگر بوشهری/پوشش بیمه‌ای برای کالای ته‌لنجی

مدیر شرکت بیمه دی استان بوشهر گفت: این شرکت بیمه‌ای طرح ارائه خدماتی ویژه به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را در استان بوشهر اجرایی کرد.

بوشهری ها /  مدیر شرکت بیمه دی استان بوشهر گفت: این شرکت بیمه‌ای طرح ارائه خدماتی ویژه به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را در استان بوشهر اجرایی کرد.

 محمد پیش‌بین روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت سالروز تاسیس بیمه دی اظهار کرد: از سال ۱۳۹۶، ۲ میلیون نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران کشور (در استان بوشهر ۲۸ هزار نفر) در پوشش بیمه دی قرار گرفتند که در نتیجه آن زیرساخت‌های قابل توجهی در این شرکت بیمه‌ای ایجاد شد.

به گزارش بوشهری ها ، وی بیان کرد: اکنون تمام بیمه شده‌های بیمه دی می‌توانند خدمات درمانی مدنظر خود را از تمامی بیمارستان‌ها، آزمایشگاه، و شمار زیادی از فیزیوتراپی‌ها و آزمایشگاه‌ها خدمات خود را دریافت کنند.

مدیر شرکت بیمه دی استان بوشهر تصریح کرد: بیمه شده‌ها تنها با ارائه کد ملی قادر به دریافت خدمات مورد نیاز خود هستند که رضایت‌مندی بسیار خوبی در بین جامعه هدف ایجاد کرده است.

پیش‌بین ادامه داد: با هدف خدمات رسانی بهتر به خانواده‌های شهدا برنامه‌ریزی شده تا جدا از خدمات ارائه شده در قالب بیمه تکمیلی، بودجه‌ای در اختیار گرفته شد تا برای موارد خارج از پوشش بیمه‌ای هزینه شود.

وی ادامه داد: همچنین در همکاری بنیاد شهید و امورایثارگران ۲ درصد حق بیمه دریافتی از خانواده‌های شهدا به خدمات درمانی خارج از قرارداد اختصاص داده شده تا در مواردی مانند نیاز درمانی به خارج استان و هزینه محل اقامت جامعه هدف پرداخت شود.

مدیر شرکت بیمه دی استان بوشهر گفت: مبلغ ۲ درصد یاد شده در سال گذشته ۳۰ میلیارد ریال بود که کمک شایانی برای پوشش هزینه درمان خانواده‌های شهدا بوده است.

طرحی جدید برای والدین شهدا و جانبازان ۷۰ درصد

پیش بین بیان کرد: ایجاد و راه‌اندازی طرح رایگان "دارویار" از دیگر دستاوردهای شرکت بیمه دی است که داروهای مدنظر پس از بارگذاری در سامانه از طریق پیک و به شکل بهداشتی و استاندارد به درب منزل آنان ارسال می‌شود.

وی عنوان کرد: این طرح به صورت آزمایشی برای جانبازان ۷۰ درصد از ناحیه پا اجرایی شده و بتازگی نیز به مادران و همسران شهدا (به دلیل کهولت سن) تعمیم داده شده است.

مدیر شرکت بیمه دی استان بوشهر گفت:موظف به حضور در منزل خانواده‌های شهدا و جانبازان هستیم و از نزدیک با مسائل و مشکلات آنان آشنا می شویم که در جریان بازدیدها نیازهای جدیدی از خانواده‌ها شناسایی شده است.

پیش‌بین ادامه داد: در بودجه سال آینده تلاش می‌شود تا با توجه به نیاز برخی از خانواده‌های افراد زیر پوشش بیمه دی، بودجه‌ای به پوشک بهداشتی موردنیاز افراد زمین‌گیر شده در قرارداد گنجانده شود که مبلغ پیشنهادی آن ۴۰ میلیون ریال به ازائه هر نفر در سال است.

۸۰ درصد حق بیمه دریافتی هزینه می شود

وی یادآور شد: عمده سود شرکت بیمه دی از محل قرارداد باخانواده‌های شهدا بوده و سالانه حق پرداختی بیمه شده‌های این شرکت در کشور ۱۳۰ هزار میلیارد ریال و در استان بوشهر ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال است که ۸۰ درصد این مبلغ به عنوان خسارت به افراد زیرپوشش پرداخت می‌شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: بیمه درمان انفرادی در شرکت بیمه دی انحصاری بوده و یکی از دلایل حضور در جمع اصحاب رسانه معرفی این محصول نوین از بیمه دی به هم‌استانی‌ها است.

مدیر شرکت بیمه دی استان بوشهر در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: بیمه دی در استان بوشهر به واسطه قرارگیری استان در جوار دریا به شکل ویژه در زمینه بیمه کشتی، بدنه و مغروقه ورود کرده و خدماتی تخصص در این حوزه ارائه می‌دهد.

وی افزود: خدمات این حوزه ویژه و با تخفیف‌های بسیار بالا و به شکل اقساطی بوده که به فعالان حوزه دریایی ارائه می‌شود.

خدمات ویژه بیمه دی برای خانواده‌های شهدا و ایثارگر در شهر/ پوشش بیمه‌ای برای کالای ته‌لنجی

پرداخت ۴۰ میلیارد ریال خسارت باربری کالاهای دریایی

پیش‌بین اظهار کرد: با مجوز دریافت شده توسط شرکت بیمه دی امکان ارائه خدمات بیمه‌ای به کالای ته لنجی (همراه ملوان) فراهم شده و در سال گذشته ۴۰ میلیارد خسارت در حوزه باربری این کالاها پرداخت شد.

وی همچنین با اشاره به راه‌اندازی مرکز ارزیابی بیمه دی در بوشهر اظهار کرد: با هدف ارزیابی سندها ۳۰ کارشناس بکارگیری شده تا روند پاسخگویی به بیمه شده‌ها ظرف مدت ۴۸ ساعت انجام شود.

پیش‌بین با اشاره به قرارگیری بیمه دی در بین یکصد شرکت برتر کشور، عنوان کرد: شمار بالای بیمه‌شدگان با روش سنتی قابل اداره نبوده و بر همین اساس برای هر استان ساز و کار مختلف تعریف شده تا تمامی نمایندگی‌ها خدمات خود را به شکل مطلوبی به ۸۰ هزار نفر جامعه هدف بیمه دی در استان ارائه کنند.

وی یادآور شد: در این ساز و کار مرکزهایی مانند کافی‌نت ها بکارگیری شدند تا بیمه شده‌ها در محل سکونت خود خدمات مدنظر را بدون نیاز به مسافت طولانی از بیمه دی دریافت کنند.

مدیر شرکت بیمه دی استان بوشهر گفت: شبکه فروش بیمه دی در استان بوشهر شامل ۲۴ نمایندگی و سه کارگزاری فعال است که به صورت رسمی کار می‌کنند و چندین نماینده در شرف دریافت کد نمایندگی هستند.

پیش‌بین اضافه کرد: به واسطه قرارگاه خاتم که ۴۰ شرکت در زیرمجموعه دارد و عمده فعالیت در کنگان، دیلم و عسلویه شعبه بیمه دی با مدیریت مجزا در عسلویه ایجاد و راه اندازی شده است.

وی عنوان کرد: در بحث خدمات بیمه‌ای نوین در شرکت بیمه دی بیمه‌های متفاوتی آمده که یکی از آنها بیمه عمر بهادار یا همان بیمه عمر سرمایه‌گذاری است که سایر بیمه‌ها نیز آن را را دارا هستند با این تفاوت که مشخص کردن بخش سرمایه‌گذاری با فرد بیمه‌شونده است و شرکت بیمه دی به عنوان راهنما به فرد کمک می‌کند.

مدیر شرکت بیمه دی استان بوشهر اضافه کرد: شرکت بیمه دی به بیمه‌ شوندگان کمک می‌کند تا فرد در قبال مبلغ پرداختی خود صندوق‌های طلا، الماس و سایر را انتخاب کنند که در سایر بیمه‌ها فرد از محل سرمایه‌گذاری خود اطلاعی پیدا نمی‌کند.

پیش‌بین بیان کرد: یکی از خدمات نوین بیمه دی با توجه به متفاوت بودن ریسک‌های بیمه بدنه خودرو به نسبت قبل متفاوت شده و در بیمه دی تخفیف عدم تصادف به شخص داده شده و خدمات نوینی ارائه شده که نمونه آن بیمه بدنه پیمایشی است.

مدیر شرکت بیمه دی در استان بوشهر گفت: در این طرح پرداخت حق بیمه خود براساس پیمایش خودروها بوده و خودروهایی که پیمایش کمتری دارند حق بیمه کمتری پرداخت می‌کنند.

وی افزود: شرکت بیمه دی با توجه به پیشرفت روزافزون صنعت و برخط شدن خدمات در این زمین پیشقدم بوده و سامانه دی‌دار راه اندازی کرده تا خدمات ۲۴ ساعته و به طور برخط ارائه کند.

پیش‌بین افزود: در فاز نخست بیمه‌های درمان انفرادی، بیمه‌های عمر، بیمه نامه خودرو در سامانه دی‌دار به شکل برخط راه‌اندازی شده تا مشتریان بدون نیاز به مراجعه حضوری بیمه‌نامه را خود را انجام دهند.

بیمه درمان تکمیلی برند بیمه دی است

وی عنوان کرد: در کشور هر بیمه‌ای با یک بخش معروف و مشهور شده اما بیمه دی به بیمه درمان تکمیلی معروف شده و به همین واسطه خدمات نوینی ارائه کرده است.

پیش‌بین‌ اضافه کرد: با نیاز سنجی در بین آحاد جامعه به این مسئله پی بردیم که خیلی از اصناف، شغل‌های آزاد و خیلی از افراد وجود دارند که بیمه تکمیلی نیاز آنان است ولی به واسطه اینکه گروه نیستند قادر به دریافت خدمات بیمه پوشش تکمیلی نیستند.

پیش‌بین ادامه داد: در چنین شرایطی در شرکت بیمه دی با تدبیر شکل گرفته اکنون سه سال است که بیمه درمان انفرادی ایجاد شده و طرح‌هایی با حق بیمه مشخص آمده و براساس آن تخفیف‌های ویژه‌ای از بیمه مرکزی گرفته ایم که فرد به طور دلخواه می‌تواند آنها را انتخاب کند.

وی عنوان کرد: اکنون چنانچه فردی نیاز به بیمه درمان تکمیلی است محصولش در بیمه دی وجود دارد که این مزیتی ارزشمند برای واحدهای اقتصادی کوچک مقیاس است.

کلیدواژه

بیمه دی

خانواده شهدا

بنیاد شهید

استان بوشهر

محمد پیش بین

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی