جامعه / شناسه خبر: 181404 / تاریخ انتشار : 1403/1/31 17:27
|

امام جمعه موقت دیر:خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان دیر در شان مردم نیست

امام جمعه موقت دیر گفت: خدماتی که در حوزه بهداشت و درمان به مردم دیر ارایه می شود در شأن آنها نیست و باید بیشتر شود و دانشگاه علوم پزشکی بیشتر توجه کند.

بوشهری ها /  امام جمعه موقت دیر گفت: خدماتی که در حوزه بهداشت و درمان به مردم دیر ارایه می شود در شأن آنها نیست و باید بیشتر شود و دانشگاه علوم پزشکی بیشتر توجه کند.

حجت الاسلام سید ابراهیم سعیدی در خطبه‌های نمازجمعه با اشاره به عملیات غرورآفرین نیروهای مسلح به ویژه سپاه علیه رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: عملیات وعده صادق حمله ترکیبی عجیبی بود که دشمنان را برای همیشه ناکام و مأیوس کرد و باعث شد کسانی که گاهی اوقات مأیوس می‌شدند، راه و مکتب شهید سلیمانی را بدانند و قوت بگیرند.

امام جمعه موقت دیر افزود: از همه نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران که با جمع آوری و هم افزایی قدرت نظامی ایران، نه تنها امنیت کشور و منطقه بلکه همه مسلمانان را افزایش دادند.

سعیدی با گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران، بیان کرد: این نهاد مقدس از بدو تأسیس تاکنون هرجا که نظام اسلامی و مردم به حراست و دفاع نیاز داشته اند، ایستاده و مکرراً پوزه دشمن را به خاک مالیده است.

وی افزود: سپاه پاسداران در عملیات وعده صادق یک سیلی محکم با رعایت همه ضوابط و شرایط و زدن اهداف با دقت و مقدار به رژیم صهیونیستی زد و شهامت و شجاعت از خود نشان داد.

امام جمعه موقت دیر گفت: امروز رژیم صهیونیستی و حامیان آنها با هر دری می‌زنند تا این شکست را جبران کنند اما نتوانسته و نخواهند توانست.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق دستاوردهای زیادی داشت که آثار این عملیات تا ظهور امام زمان (عج) روز به روز بیشتر نمایان می‌شود، خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران از تأسیس تاکنون علاوه بر مجاهدت در دوران دفاع مقدس، در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اقتصادی و … نیز مجاهدت‌های زیادی داشته و دارد.

وی با بیان اینکه سپاه همواره مورد هجمه دشمنان است، یادآور شد: همه باید هوشیار باشیم و بدانیم که طبق فرموده امام، اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

سعیدی با اشاره به هفته سلامت و تقدیر از تلاش‌های بهداشت و درمان شهرستان، گفت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از طریق ۵ مرکز جامع سلامت و ۶ پایگاه اورژانس و بیمارستان امام هادی (عبه مردم شهرستان دیر خدمات ارائه می‌دهد که به شکرانه نعمت انقلاب اسلامی است اما این خدمات در شأن مردم نیست و باید بیشتر شود و نیاز به توجه ویژه دانشگاه علوم پزشکی به این شهرستان است.

وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی و ناوگان اعزام بیماران اورژانسی، ابراز کرد: بخش سی سی یو در شهرستان راه اندازی شود و برای حضور پزشکان متخصص از ظرفیت‌های موجود بویژه شرکت‌های پیرامونی استفاده و بیشتر به حوزه سلامت رسیدگی شود.

خطیب نمازجمعه دیر خواستار رسیدگی جدی شهرداری‌ها به وضعیت پسماند و معدن زباله شد و بیان کرد: وجود حیوانات ولگرد بویژه سگ در سطح شهر آزار دهنده است و انتظار است سلامت مردم مورد توجه قرار گیرد و دستگاه‌های متولی در این زمینه اقدامی انجام دهند.

کلیدواژه

بندر دیر

امام جمعه موقت دیر

شهرداری دیر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی