دشتی / شناسه خبر: 107976 / تاریخ انتشار : 1401/4/29 09:20
|

مجتمع امدادی و آموزشی هلال احمر در دشتستان احداث می‌شود

بوشهریها| سرپرست جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: مجتمع امدادی، فرهنگی و آموزشی هلال احمر در دشتستان احداث می‌شود.

بوشهری ها /

مجتمع امدادی و آموزشی هلال احمر در دشتستان احداث می‌شود
 احسان ایزدپناه صبح چهارشنبه در دیدار با نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اخذ مجوز داروخانه هلال احمر از مسائل مهمی است که نیاز است پیگیری لازم در این زمینه انجام شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان بوشهر مسائلی همچون شهرستانی و استانی را عنوان کرد و افزود: املاک مازاد شهرستانی در قالب مولد سازی برای ساخت مجتمع امدادی، فرهنگی و آموزشی جمعیت هلال احمر شهرستان دشتستان استفاده شود.

ابراهیم رضایی نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس، قول پیگیری تا دریافت حصول نتیجه در استان و سطح کشور را داد.

همچنین در این دیدار در خصوص آموزش امداد و کمک‌های اولیه از جانب طرفین عنوان شد و دارا بودن کمیت کار در آموزش‌ها، کیفیت کار نیز دارای ملاک است که در حوزه‌های گوناگون همچون پایگاه مقاومت بسیج هیئت‌های مذهبی و عموم مردم بتوانند از این آموزش‌ها استفاده کنند.

مجتمع امدادی و آموزشی هلال احمر در دشتستان احداث می‌شود

 

سرپرست جمعیت هلال احمر استان با امام جمعه شهر برازجان دیدار کرد که در فضای معنوی راه کارهای خوبی در جهت جذب نیروی داوطلب و پر کردن اوقات فراغت جوانان بیان شد.

حجت الاسلام مصلح قول همکاری در طرح‌های هلال احمر را دادند که با استقبال سرپرست جمعیت و هیئت همراه مواجه شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان با حضور در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای دریاقلی و زیارت دیدار و نشست، با نجات گران داشت.

در این بازدید سرپرست جمعیت هلال احمر استان ضمن تشکر از زحمات همه نجات گران و امدادگران بابت حضور داوطلبانه در حوادث و همراهی با هلال احمر خواستار مشارکت تخصصی‌تر در فعالیت‌های جانبی هلال احمر شد.

همچنین بازدید از خانه هلال شهر سعدآباد به عمل آمد، در این دیدار که با همراهی، شریفی بخشدار سعدآباد و حاج آقا پیروی دنبال شد توضیحات شریفی درباره بخش سعدآباد و خانه هلال بیان شد و ابراز امیدواری شد که با استقبال بیشتر اهالی و راه اندازی بانک امانات تجهیزات پزشکی در سعدآباد خدمت رسانی به عموم مردم خصوصاً افراد بی بضاعت به شکل گسترده‌تری ادامه می‌یابد.

کلیدواژه

سرپرست جمعیت

جمعیت هلال احمر

مجتمع امدادی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی