سیاست / شناسه خبر: 118604 / تاریخ انتشار : 1401/6/6 10:58
|
در پنجمین روز از هفته دولت؛

پلاتو استاد فخرالدین فخری در برازجان افتتاح شد+ تصاویر

بوشهری ها /اسماء بوستانی: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان در آئین افتتاح پلاتو استاد فخرالدین فخری اظهار کرد: این پلاتو در سال 98 کلنگ زنی شد و امروز با اعتبار ۴ میلیارد و ۴۱۰ میلیو

بوشهری ها /اسماء بوستانی: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان در آئین افتتاح پلاتو استاد فخرالدین فخری اظهار کرد: این پلاتو در سال 98 کلنگ زنی شد و امروز با اعتبار  ۴ میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان و مساحت 580 متر افتتاح شد.

عباس راستی ضمن آرزوی موفقیت برای هنرمندان عنوان کرد: این پلاتو با ظرفیت 150 نفر با دو رختکن، دو انباری، اتاق گریم و اتاق فرمان در اختیار هنرمندان قرار داده شد.

مسئول انجمن نمایش دراین آئین با اعلام اینکه با ورود کرونا هنر فلج شده است عنوان کرد: با گذشت چندین سال این پلاتو افتتاح شد اما اکنون نیز شاهد نواقصاتی در این پلاتو هستیم ، نور این پلاتو مناسبت اجرای نمایش نیست.

رضا کلانتری با بیان اینکه هنرمندان انتظار دارند مسئولین این سالن را با نگاه حمایتی و هدایتی ببینند ادامه داد : از کل کار راضی هستم اما انتظار می رود در خصوص تجهیز این سالن و رفع نواقصات هنرمندان را همراهی  نمایید.

 

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

افتتاح پلاتو

فخرالدین فخری

هفته دولت

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی