سیاست / شناسه خبر: 160889 / تاریخ انتشار : 1402/7/29 11:42
|

ثبت نام برای اعزام امدادگران هلال احمر استان بوشهر به غزه

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر از ثبت نام برای اعزام امدادگران به غزه خبر داد و گفت: در تجمع مردم استان بوشهر در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، ثبت نام برای اعزام امدادگران آغاز شد.

بوشهری ها /احسان ایزدپناه صبح شنبه در حاشیه تجمع بزرگ مردم استان بوشهر در محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس با اشاره به اقدامات ددمنشانه رژیم کودک کش صهیونیستی اظهار داشت: خانواده بزرگ هلال احمر استان بوشهر هم‌نوا و همراه با سایر مردم ایران و مسلمانان آزاد اندیش جهان، این جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند.

داروخانه هلال احمر بوشهر در انتظار مجوز تامین داروهای خاص است - ایرنا

وی بیان کرد: امروز اینجا جمع شدیم تا یک‌صدا فریاد نابودی رژیم صهیونیستی را فریاد بزنیم و اعلام کنیم برای حمایت از مردم مظلوم غزه آماده هستیم.

ایزدپناه خاطرنشان کرد: حضور گسترده و پرشور مردم بوشهر در این تجمع نشان از بیداری، دشمن ستیزی و ولایتمداری این مردم است و ما هم مفتخریم که در این تجمع بزرگ سهم کوچکی داشتیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر در مورد اقدامات انجام شده برای این تجمع بزرگ مردمی گفت: با هماهنگی و برنامه ریزی صورت گرفته در هلال احمر، دستگاه‌های مختلفی با ما برای این تجمع همکاری کردند، فرمانداری و مؤسسه فرهنگی شهرداری، و شماری از دستگاه‌های اجرایی و شعب هلال احمر استان بوشهر هر کدام وظایفی داشتند که نتیجه آن را امروز در این تجمع باشکوه ملاحظه می‌کنید.

ایزدپناه اضافه کرد: در حاشیه این تجمع ثبت نام برای اعزام امدادگران هلال احمر به غزه انجام می‌شود، ضمن اینکه هلال احمر همچون سایر خدمات امدادرسانی و عملیاتی، آماده همکاری‌های لازم برای کمک به مردم مظلوم غزه هم هست.

وی بیان داشت: همچنین امروز چادر ویژه دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی از مردم نجیب و شریف استان بوشهر برای ارسال به غزه هم برپا شده است.

کلیدواژه

هلال احمر استان بوشهر

بوشهر

ایزدپناه

غزه

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی