سیاست / شناسه خبر: 160917 / تاریخ انتشار : 1402/8/2 08:43
|

نقطه حادثه خیز گردنه عامری تعریض و ایمن سازی می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: نقطه حادثه خیز گردنه عامری تعریض و ایمن سازی می‌شود.

بوشهری ها /محمد هادی رستمیان صبح سه‌شنبه در بازدید از نقطه حادثه خیز گردنه عامری اظهار داشت: رفع نقاط حادثه خیز استان بوشهر باید با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

نقطه حادثه خیز گردنه عامری تعریض و ایمن سازی می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر اضافه کرد: اقدامات بسیار خوبی توسط راهداری استان بوشهر انجام گرفته و امیدواریم شاهد تداوم این روند در استان باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده از سوی مسئولان استانی، نمایندگان مجلس و وزارت راه و شهرسازی، عملیات تعریض و ایمن سازی گردنه عامری شهرستان دیلم آغاز شد.

عبدالکریم اخترشناس افزود: ایمن سازی محدوده روستای عامری در محور دیلم به بهبهان مطالبه چندین ساله مردم این روستا و کاربران جاده‌ای بوده که در دولت سیزدهم محقق شد.

وی اظهار داشت: این پروژه به طول ۱.۵ کیلومتر و اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال از ابتدای گردنه عامری با عملیات خاک برداری، خاکریزی، تعریض ابنیه و روکش آسفالت ایمن سازی خواهد شد.

اخترشناس با بیان اینکه محور دیلم- بهبهان به عنوان دروازه ورود و خروج استان‌های بوشهر و خوزستان اهمیت بالایی دارد گفت: سال گذشته قطعه اول محور دیلم به بهبهان افتتاح شد و تکمیل آن تا گردنه عامری هم در مصوبات سفر دوم ریاست جمهوری ابلاغ شده و به زودی اجرایی می‌شود.

کلیدواژه

بوشهر

راهداری

استانداری بوشهر

محمد هادی رستمیان

راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی