سیاست / شناسه خبر: 160925 / تاریخ انتشار : 1402/8/2 12:21
|

عملکرد موفق شعب بانک توسعه تعاون بوشهر در جذب منابع ارزان قیمت و صدور ضمانت نامه

بوشهری ها /مدیرشعب بانک توسعه تعاون بوشهر در جلسه کمیته راهبردی مدیریت شعب استان با اشاره به عملکرد مطلوب و موفق شعب این بانک در جذب منابع ارزان قیمت و صدور ضمانت نامه های بانکی در بازه شش ماه اول سال جاری ، تمرکز شعب استان  بر جذب منابع پایدار جدید  با تأکید بر منابع ارزان قیمت را  یکی از عوامل موفقیت شعب در ماه های باقی مانده دانست .

 سید علمدار شایان در جلسه کمیته راهبردی مدیریت شعب استان بوشهر که با حضور معاونین ، رؤسای شعب تابعه ، کارشناسان و رؤسای دوایر مدیریت شعب استان برگزار گردید: بر جذب منابع ارزان قیمت و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود و قانونی برای افزایش درآمدزایی و کسب سودآوری شعب بانک توسعه تعاون تاکید کرد و افزود : همه واحدهای شعب بانک در استان باید با استفاده از تمامی ظرفیت ها این موضوع مهم را در اولویت امورات جاری خود قرار دهند.

شایان ضمن تقدیر از اهتمام و هم افزایی شعب استان که توانسته اند به منظور حرکت بانک در مسیر موفقیت و تعالی سازمانی طی شش ماهه اول سال عملکرد مطلوبی از خود به جا گذاشتند ، اظهار داشت: بخش قابل توجهی از شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر خوشبختانه اکنون به سوددهی رسیده اند و انتظار داریم که مابقی شعب نیز با رعایت دستورالعمل ها مطابق با برنامه های عملیاتی ابلاغی و اهداف از پیش تعیین شده در شش ماهه دوم سال جاری به سوددهی برسند .
 
مدیر شعب استان بوشهر با اشاره به دستاوردهای مثبت بانک در زمینه کاهش مطالبات تاکید کرد: پیگیری وصول مطالبات باید بر اساس قانون و در راستای سیاست گذاری های کلان بانک با جدیت بیشتری توسط همکاران در استان دنبال شود تا ضمن افزایش نقدینگی بانک امکان بازگشت این منابع به چرخه اقتصادی کشور نیز فرآهم شود.
 
شایان اعلام کرد ؛ منابع استان بوشهر در پایان شهریور ماه سال جاری از ۱۵ هزار میلیارد ریال فراتر رفته و در مقایسه با پایان سال گذشته رشد ۴۷ درصدی داشته است ، همچنین نسبت منابع ارزان قیمت به کل منابع استان ۶۹ درصد بوده که استان در این زمینه عملکرد موفقی را ثبت کرده است .
 
 مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر ادامه داد : در استان بیش از ۷ هزار میلیارد ریال ضمانت نامه صادر گردیده که بابت مناقصه و شرکت در فرآیند ارجاع کار، پیش پرداخت، حسن اجرای تعهدات، مزایده و.... بوده است.
 
شایان گفت : در شش ماهه ابتدایی سال جاری بیش از پنج هزار و پانصد میلیارد ریال تسهیلات توسط شعب این بانک دولتی در استان بوشهر به عموم متقاضیان پرداخت گردیده است.

کلیدواژه

بانک توسعه تعاون بوشهر

سید علمدار شایان

بوشهر

کمیته سلامت اداری

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی