سیاست / شناسه خبر: 160927 / تاریخ انتشار : 1402/8/2 12:37
|

نظارت بر اجرای پروژه‌های عمرانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد

معاون‌ هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: تکمیل به موقع پروژه‌های نیمه تمام باعث جلوگیری از هدر رفت منابع و جلب اعتماد عمومی می‌شود.

بوشهری ها / محمد هادی رستمیان صبح سه شنبه در بازدید از وضعیت پروژه‌های عمرانی شهرستان دیلم اظهار داشت: تشدید نظارت بر پروژه‌ها در سال جاری از روند خوبی برخوردار است.

نظارت بر اجرای پروژه‌های عمرانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: تکمیل به موقع پروژه‌های نیمه تمام باعث جلوگیری از هدر رفت منابع و جلب اعتماد عمومی می‌شود.

وی به طرح‌های نیمه تمامی که روند پیشرفت آنها سرعت مطلوبی ندارد اشاره کرد و گفت: در اسرع وقت نسبت به احصا این پروژه‌ها اقدام لازم انجام شود چرا که منابع عمومی در این پروژه‌ها سرمایه گذاری می‌شود که در صورت اتخاذ تصمیم نادرست با هدر رفت منابع مواجه می‌شویم که یکی از عمده ترین ضررهای آن بحث از بین رفتن اعتماد مردم است.

نظارت بر اجرای پروژه‌های عمرانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد

رستمیان در پایان ضمن تاکید بر نظارت مستمر بر پروژه‌های شهرداری‌ها افزود: تمام مقررات باید در خصوص نظارت بر طرح‌های عمرانی شهرداری‌ها انجام شود، همچنین وجود مشاور در پروژه‌ها جز ضروریات است چرا که باعث ارتقا کیفی پروژه‌ها می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر در سفر به شهرستان دیلم با همراهی فرماندار، امام جمعه، دادستان عمومی و انقلاب، معاون‌عمرانی فرماندار، شهردار و شورای شهر و جمعی از مدیران کل استان بوشهر به منظور بررسی روند اجرایی حوزه عمرانی از پروژه‌های این شهرستان بازدید به عمل آوردند.

از جمله پروژه‌های بازدید شده در این سفر می‌توان به محل مورد نظر جهت احداث میدان ورودی شهر دیلم، دکه‌های ساماندهی شده میدان بسیج، محور دیلم به هندیجان، گردنه عامری (رفع پیچ‌های حادثه)،محل احداث بیمارستان پروفسور سلطان زاده، ایستگاه تقویت فشار برق، پروژه نهضت ملی مسکن، بررسی روند پیشرفت پروژه استخر و وضعیت چمن ورزشگاه شهید بهشتی، پلاژ بانوان، سد آبخیزداری دره امیری و منطقه ویژه اقتصادی اشاره کرد.

کلیدواژه

استاندار بوشهر

امور عمرانی استانداری بوشهر

نهضت ملی مسکن

دیلم

گناوه

بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی