سیاست / شناسه خبر: 171070 / تاریخ انتشار : 1402/8/23 13:21
|

امنیت امروز حاصل تلاش و مجاهدت‌های مرزبانان و نیروهای مسلح است

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی فراجا گفت: امنیت امروز حاصل تلاش و مجاهدت‌های مرزبانان غیرتمند و نیروهای مسلح است.

بوشهری ها /حجت‌الاسلام سید امین موسوی در مراسم تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی استان بوشهر که صبح سه شنبه با حضور فرماندهان و مسئولین عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح برگزار شد ابتدا در خصوص دعای امام سجاد (ع) در وصف مرزبانان اشاره کرد و اظهار داشت: اهمیت مرزبانی آنقدر مهم و ارزشمند است که امام سجاد (ع) بارها در حق آنان دعا کردند.

امنیت امروز حاصل تلاش و مجاهدت‌های مرزبانان  و نیروهای مسلح است

وی در وصف دعای مسلمانان افزود: دعای مؤمنین و مسلمانان در حق برادران و خواهران در امورات زندگی و روزمره، مهم و دعای با اخلاص باعث برآورده شدن حاجات مؤمنین خواهد شد.

رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی فراجا گفت: اهمیت مرز و مرزبانی در دفاع از امنیت و آرامش مرزها یک کار ارزشمند و دشوار است و مرزبانان با خلوص نیت و مجاهدانه در راه دفاع از مرزها تلاش می‌کنند.

وی افزود: رسول اکرم (ص) فرمودند کسی که کار مرزبانی را انجام می‌دهد از نعمت‌های بیکران الهی برخوردار خواهد بود. بنابراین اهمیت مرزبانی یک وظیفه بسیار مهم و ارزشمند است.

وی اظهار داشت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی قصد دارند با ناامن کردن مرزها و ورود اقلام فرهنگی مبتذل و سلاح را دارند که بحمدالله با تلاش شبانه‌روزی مرزبانان غیرتمند، دشمنان موفق نخواهند شد.

موسوی گفت: قدس قبله‌گاه اول مسلمانان است بنابراین حرمت و جایگاه مسجدالاقصی بر همه مسلمانان واجب و ضروری است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی فراجا تصریح کرد: طوفان الاقصی توسط رزمندگان جبهه مقاومت حماس نمونه بارز ایمان، شجاعت و اخلاص مسلمانان در برابر کفر جهانی است.

وی افزود: امروز جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی باعث انزوای این رژیم جعلی در بین مردم جهان شد.

موسوی ضمن تقدیر از خدمات حجت‌الاسلام زعیمی‌نژاد در مدت تصدی رئیس عقیدتی سیاسی حجت‌الاسلام سید احمد خلیلی را به عنوان رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی مرزبانی استان بوشهر معرفی کرد.

کلیدواژه

نیروهای مسلح

عقیدتی سیاسی مرزبانی استان بوشهر

حجت‌الاسلام سید امین موسوی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی