سیاست / شناسه خبر: 171081 / تاریخ انتشار : 1402/8/24 09:17
|

آغاز به کار پنجمین نمایشگاه ملی خرما در بوشهر

پنجمین نمایشگاه ملی خرما به عنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های صنعت خرمای کشور در محل نمایشگاه‌های بین المللی بوشهر آغاز به کار کرد.‌‌‌‌‌‌‌‌

بوشهری ها /مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی استان در آیین افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه ملی خرما از ۲۳ تا ۲۶ آبان ماه پذیرای بازدیدکنندگانی از سراسر کشور خواهد بود.

 

 

حسین نامور افزود: در این نمایشگاه ۷۰ شرکت از استان‌های مختلف همچون مشهد، تهران، تبریز، اصفهان، یزد، فارس، قزوین، هرمزگان، کرمان، خوزستان، کرمانشاه، البرز و بوشهر آخرین دستاورد‌های خود در حوزه خرما را به نمایش می‌گذارند.

وی گفت: فعالیت نمایشگاه خرما در زمینه فرآورده‌های خرمایی، ماشین آلات تخصصی صنـایع غذایی و شـرکت‌های دانش بنیان، چـاپ و بسته بندی، صـادرات و بـازرگانی داخلی، کود و سم و صنایع دستی پیش بینی شده است.

نامور اضافه کرد: انتظار می‌رود بزرگترین رویداد صنعت خرما مانند سال‌های گذشته دستاورد خوبی برای فعالان این عرصه داشته و به رونق بازار فروش خرمای استان کمک شایانی کند.

وی گفت: همزمان با برپایی نمایشگاه، از روز فردا میز ملی خرما با حضور مقام‌های ارشد کشوری و استانی در بوشهر برگزار می‌شود که امیدواریم در این میز دستاورد‌های ارزشمندی برای محصول خرمای استان حاصل شود.

نامور عنوان کرد: همچنین رایزنان اقتصادی کشور‌های امارات، قطر، پاکستان و روسیه به عنوان کشور‌های مرتبط با بازار هدف خرما استان بوشهر در پنجمین نمایشگاه و میز ملی خرمای این استان شرکت می‌کنند.

وی افزود: در رویداد‌های یادشده توسعه بازار فروش خرمای استان بوشهر با جدیت دنبال و تلاش می‌شود مصوبه‌های ارزشمندی در حوزه نخیلات حاصل شود.

استان بوشهر با دارا بودن ۶ میلیون اصله نخل در ۳۴ هزار هکتار یکی از قطب‌های اصلی تولید خرما در کشور است.

 

 

 

کلیدواژه

پنجمین نمایشگاه ملی خرما

بوشهر

خرما

حسین نامور

افتتاح نمایشگاه

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی