سیاست / شناسه خبر: 171083 / تاریخ انتشار : 1402/8/24 10:03
|

آماده‌باش راهداری بوشهر برای مقابله با بارندگی‌های احتمالی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: به دنبال اعلام هشدار هواشناسی، نیروهای راهداری استان در حالت آماده‌باش قرار دارند.

بوشهری ها /عبدالکریم اخترشناس روز چهارشنبه در گفت‌و گو اظهار کرد: ۱۸۵ دستگاه ماشین آلات و ۲۰۰ نفر نیروی راهدار در قالب ۲۴ گروه به منظور مقابله با بحران‌های احتمالی در تمامی محورهای استان مستقر شدند.

آماده‌باش راهداری بوشهر برای مقابله با بارندگی‌های احتمالی

وی با اشاره به ساماندهی پل‌ها و ابنیه‌های فنی راه‌ها ، افزود: امسال اکیپ های ماشین آلات در نقاط مستعد سیل استان مستقر و یکهزار و ۸۴۰ دستگاه پل و آبرو لایروبی و تنقیه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر تصریح کرد: هم استانی‌ها می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ یا سایت اینترنتی www.141.ir از آخرین وضعیت راه‌های استان و کشور مطلع شوند.

اداره کل هواشناسی بوشهر در اطلاعیه‌ای، نسبت به وضعیت ناپایدار جوی همراه بارش باران، رگبار و رعد و برق از روز چهارشنبه تا جمعه هشدار سطح زرد صادر کرد.

بر اساس این هشدار، لغزندگی جاده‌ها، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، احتمال جاری‌شدن روان‌آب، وزش باد شدید موقتی، افزایش موقت ارتفاع موج به خصوص در روز پنجشنبه قابل انتظار است.

کلیدواژه

راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر

هشدار هواشناسی

فصل بارنندگی

اداره کل هواشناسی بوشهر

بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی