سیاست / شناسه خبر: 171086 / تاریخ انتشار : 1402/8/24 12:02
|

رسانه‌های استان بوشهر برای ایجاد شور انتخاباتی تلاش کنند

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: رسانه‌های استان بوشهر برای ایجاد شور انتخاباتی تلاش کنند.

بوشهری ها /اکبر پورات صبح چهارشنبه در نشست با مدیران صداوسیمای مرکز بوشهر اظهار داشت: باید تولیدات رسانه‌ای با محوریت انتخابات در بخش‌های مختلف صداوسیمای مرکز بوشهر افزایش یابد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: همچنین از ظرفیت کارشناسان حوزه انتخابات در برنامه‌های صداوسیما استفاده شود.

وی افزود: ستاد انتخابات استان این آمادگی را دارد که اطلاعات و آمار انتخابات ادوار گذشته برای بهره برداری و تولیدات رسانه‌ای در اختیار صداوسیمای استان قرار دهد.

پورات با اشاره به اینکه باید تمام فرایندهای انتخابات به نحو مطلوب مورد توجه و اطلاع رسانی قرار گیرد، گفت: باید از برنامه‌های پربیننده نظیر شونشینی، بخشی از آن به موضوع انتخابات پرداخته شود.

لزوم امید افزایی و انعکاس خدمات دولت

وی عنوان کرد: برنامه‌های گفت‌وگویی با محوریت مردم، احزاب و اقشار مختلف در راستای بیان دیدگاه‌ها طراحی و اجرا گردد.

پورات خواستار شد: جهاد تبیین، امید افزایی و انعکاس خدمات دولت به مردم توسط صداوسیما بیش از گذشته در دستور کار قرار داده شود.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی پویش رأی اولی‌ها افزود: همچنین برنامه‌ای ویژه چهار حوزه انتخابیه استان برای انتخابات و حضور کارشناسان مسائل سیاسی در جهت گفتگوی انتخاباتی و ایجاد حضور و مشارکت حداکثری و تحلیل‌های انتخاباتی در صداوسیمای مرکز بوشهر راه اندازی شود.

کلیدواژه

اکبر پورات

ستاد انتخابات استان بوشهر

صداوسیمای مرکز بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی