سیاست / شناسه خبر: 171093 / تاریخ انتشار : 1402/8/27 09:14
|

مدیران بوشهر پاسخگویی به رسانه‌ها را به عنوان یک اصل دنبال کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مدیران استان پاسخگویی در برابر رسانه‌ها در راستای تبیین خدمات ارزنده و بی‌شمار دولت به عنوان یک اصل دنبال کنند.

بوشهری ها /اکبر پورات صبح شنبه در جمع مدیران استان بوشهر اظهار داشت: با اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌ها، فعالیت هواداران کاندیدا بیشتر شده که این امر مغایر قانون است.

 

وی تصریح کرد: در این راستا به استناد ماده ۷۳ و ۷۵ قانون انتخابات که به تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده، مراقبت ویژه‌ای در خصوص فعالیت‌های انتخاباتی در ساعات اداری و یا جانبداری از داوطلبان به هر نحوی که مجموعه دولت و ستاد انتخابات را متهم به عدم رعایت بی طرفی می‌کند داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: از ویژگی‌های برجسته قانون انتخابات جدید، موضوع رعایت عدالت و ایجاد فرصت برابر در خصوص تبلیغات برای تمامی داوطلبان است.

پورات افزود: در همین راستا قانون مقرر داشته تا هیأت بررسی تبلیغات یک هفته پس از ثبت نام به استناد ماده ۸۱ تشکیل شده و این موضوع را دنبال کند و دستگاه‌های موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری را موظف کرده تا امکاناتی که می‌شود در زمینه تبلیغات عمومی برای انتخابات استفاده کرد تا یک ماه پیش از شروع تبلیغات به این هیأت که با ریاست استاندار یا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی برگزار می‌شود معرفی کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر عنوان کرد: انتخابات موضوع مهم و تکلیف همگانی است و همه ظرفیت‌های استانی باید برای برگزاری انتخاباتی باشکوه پای کار باشد و در این راستا طبق ماده ۱۳ قانون انتخابات مطابق قانون عمل خواهیم کرد و با هیچ دستگاهی تعارفی نخواهیم داشت.

پورات با اشاره به اینکه مدیران ارتباط خود را با صداوسیمای مرکز بوشهر و سایر رسانه‌ها تقویت کنند، خاطرنشان کرد: مدیران استان پاسخگویی در برابر رسانه‌ها در راستای تبیین خدمات ارزنده و بی‌شمار دولت به عنوان یک اصل دنبال کنند و در برنامه‌های گفتگویی، انتقادی و عملکردی طبق دستور استاندار بوشهر حضور فعال داشته باشند.

کلیدواژه

اکبرپورات

بوشهر

استانداری بوشهر

دولت سیزدهم

ستاد انتخابات استان بوشهر

رسانه ها

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی