سیاست / شناسه خبر: 171188 / تاریخ انتشار : 1402/9/20 20:06
|

مدیر کل فنی و حرفه ای ؛ استان بوشهر میزبان برگزاری بیست و یکمین مسابقات ملی مهارت کشوری است

بوشهری ها /اسماء بوستانی: مدیر کل فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: برای اولین بار در استان بوشهر موفق به برگزاری بیست و یکمین مسابقات ملی مهارت کشوری شدیم.

بوشهری ها /اسماء بوستانی: مدیر کل فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: برای اولین بار در استان بوشهر موفق به برگزاری بیست و یکمین مسابقات ملی مهارت کشوری شدیم.

عبدالمجید دراهکی دوشنبه 20 آذرماه درجمع خبرنگاران در کنگان اظهار کرد: با توجه به زیرساخت های مناسب موجود در استان، مربیان توانمند، متخصص و نمونه  و مدالها و افتخاراتی که استان بوشهر در سال های گذشته در حوزه های مختلف فنی  کسب کرده بود باعث شد تا این استان موفق به گرفتن امتیازات لازم برای برگزاری بیست و یکمین مسابقات ملی مهارت کشوری شود.

 دراهکی با اعلام اینکه این مسابقات در سه حوزه جوشکاری، آجرچینی و کاشی کاری است، عنوان کرد: در ابتدا این رقابت در مرحله شهرستانی، برگزار می شود. نخبه های مهارتی هر رشته پس از راه یابی به مرحله استانی برای شرکت در مسابقات ملی مهارت به استان تهران که همیشه میزبان اصلی مسابقات بود اعزام می شوند.

 

 

---
 

 وی با بیان اینکه امسال 5 استان میزبان اصلی این مسابقات هستند، افزود: استان بوشهر نیز میزبان مسابقات آجرچینی، جوشکاری و کاشی کاری است که شرکت کتتدگان از سراسر کشور برای رقابت وارد این استان شدند.

دراهکی افزود: در حوزه کاشی کاری 3 مدل، در آجرچینی 2 مدل و در حوزه جوشکاری با توجه به تفاوت نوع ساختار مسابقات که در آلیاژه های مختلف است چند مدل طراحی شده است که استیل، آلمینیوم و آهن است.

دراهکی از اعزام داوران و مربیان متخصص هر حرفه به استان بوشهر خبر داد و در این خصوص عنوان کرد: برای داوری در رشته آجرچینی 5 داور، کاشی کاری 5 داور ورشته جوشکاری نیز 7 داور به استان بوشهر اعزام شده اند.

مدیر کل فنی و حرفه ای استان بوشهر از برگزاری کلاس توجیحی در ابتدای مسابقات خبر داد و عنوان کرد:  یک سری نقشه ها انتخاب و در اختیار شرکت کنندگان قرار داده می شود وطی 3 تا 4 روز  هر پروژه با مختصات و اندازه های تعیین شده  داوری می شوند.

 

 

---
---
---
---
---
---
---
---
---

 

---

کلیدواژه

بوشهر

فنی و حرفه ای

استان بوشهر

عبدالمجید دراهکی

مسابقات ملی مهارت کشوری

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی