سیاست / شناسه خبر: 171190 / تاریخ انتشار : 1402/9/21 12:54
|

هوای استان بوشهر فردا بارانی است/ کاهش دمای هوا از پنج شنبه

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از فعالیتسامانه بارشی در استان بوشهر و روی از فردا و روز پنج شنبه خبرداد و گفت: از روز پنجشنبه دمای هوا روند کاهشی خواهد داشت.

بوشهری ها /طلیعه محمدی در گفت‌وگو اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از وقت فردا و روز پنج شنبه با فعالیت سامانه بارشی در استان و روی دریا، ضمن افزایش سرعت وزش بادهای جنوبی، وقوع بارش‌های پراکنده باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش تند باد لحظه‌ای در برخی از نقاط استان بخصوص نواحی شمالی و مرکزی مورد انتظاراست.

 

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: همچنین از روز پنجشنبه با خروج تدریجی این سامانه بارشی از استان، ضمن وزش بادهای شدید شمالی و افزایش تلاطم دریا تا روز شنبه آینده، دمای هوا نیز روند کاهشی خواهد داشت.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده قسمتی ابری همراه با غبار محلی، در اواخر وقت افزایش ابر و فردا افزایش سرعت باد و در برخی نقاط بارش پراکنده باران. پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: جهت وزش باد متغیر، به تدریج جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و به تدریج از بامداد فردا ۱۴ تا تا ۴۲ گاهی تا ۵۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی یادآور شد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر و به تدریج از بامداد فردا ۱۲۰ تا ۱۸۰ سانتی‌متر پیش بینی می‌شود.

کلیدواژه

سازمان هواشناسی استان بوشهر

بارش باران

بوشهر

هواشناسی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی