سیاست / شناسه خبر: 171194 / تاریخ انتشار : 1402/9/21 13:11
|

مجوز ساخت ۵۰ مگاوات نیروگاه برق خورشیدی در استان بوشهر صادر شد

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: با صدور مجوز از سوی شورای اقتصاد و برنامه ریزی وزارت نیرو بخش خصوصی ۵۰ مگاوات نیروگاه برق خورشیدی در این استان احداث می‌کند.

بوشهری ها /غلامرضا حشمتی  روز سه‌شنبه در گفت و گو اظهار کرد: در این طرح ظرفیت اختصاص یافته به تنگستان ۳۰ مگاوات و شهرستان های دشتی و دیلم هر کدام ۱۰ مگاوات است.

 

وی عنوان کرد: با تدابیر اندیشیده شده در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به مقوله تولید تاکید ویژه شده فصل نوینی از احداث نیروگاه های تولید برق خورشیدی در استان بوشهر آغاز شده است.

حشمتی ادامه داد: بوشهر از لحاظ جغرافیایی از استان‌های مستعد کشور برای احداث نیروگاه‌های خورشیدی است بر همین اساس مورد توجه ویژه سرمایه گذاران بخش خصوصی قرار گرفته است.

وی یادآور شد: اکنون شهرستان دشتی کانون احداث نیروگاه های خورشیدی در استان بوشهر است با این وجود در سایر شهرستان‌های استان نیز سرمایه گذاران بخش خصوصی آماده سرمایه گذاری هستند.

حشمتی اضافه کرد: با توجه به تسهیلات بانکی مناسب و خرید تضمینی برق انتظار می رود بخش خصوصی استان بوشهر به سرمایه گذاری برای احراث نیروگاه های تولید برق خورشیدی توجه ویژه داشته باشد.

کلیدواژه

شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر

نیروگاه برق خورشیدی

استان بوشهر

وزارت نیرو

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی