سیاست / شناسه خبر: 171203 / تاریخ انتشار : 1402/9/24 13:32
|

رئیس انجمن حمایت از خانواده زندانیان دشتستان خبر داد ؛ 100 زندانی جرائم غیر عمد آزاد می شوند

بوشهری ها /اسماء بوستانی: در جلسه رئیس انجمن حمایت از خانواده زندانیان دشتستان که 21 آذرماه با حضور دادستان، رئیس اتاق اصناف، رئیس مرکز فنی و حرفه ای دشتستان و اعضای انجمن حمایت از خانواده زندانیان برگزار شد اهمیت توجه به خانواده زندانیان مورد بررسی قرار گرفت.

بوشهری ها /اسماء بوستانی: در جلسه رئیس انجمن حمایت از خانواده زندانیان دشتستان که  21 آذرماه با حضور دادستان، رئیس اتاق اصناف، رئیس مرکز فنی و حرفه ای دشتستان و اعضای انجمن حمایت از خانواده زندانیان  برگزار شد اهمیت توجه به خانواده زندانیان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش بوشهری ها، راهکارهای کمک به خانواده زندانیان ارائه شد و رئیس انجمن حمایت از خانواده زندانیان در این نشست عنوان کرد: اعضای خانواده زندانیان با مشکلات عدیده‌ای از قبیل مسائل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و حتی روانی روبرو هستند.

کورش صابر نظرآقا با بیان اینکه  توجه به خانواده زندانیان از اهمیت فوق العاده‌ای ‌برخوردار است‌، افزود: به امید پروردگار در روزهای آتی 100 بسته حمایتی غذایی در اختیار خانواده زندانیان قرار خواهیم داد.

وی افزود: برگشت زندانیان جرائم غیر عمد به کانون خانواده باعث کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد، مشکلات اخلاقی و ... می شود.

صابرنظر آقا از آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خبر داد و در این خصوص گفت: از این رو با رایزنی های مختلف با ارگان ها و ادارات و تامین خسارات مالی زندانیان، بزودی شاهد آزادی 100 زندانی خواهیم بود.

---
---

 

---

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

زندان

زندانی جرائم غیر عمد

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی