سیاست / شناسه خبر: 171205 / تاریخ انتشار : 1402/9/25 10:44
|

امتیاز ۱۰ اتوبوس برای سازمان حمل و نقل شهرداری برازجان

شهردار برازجان گفت: با رایزنی های مختلف موفق به دریافت ده امتیاز اتوبوس شهری از سازمان شهرداری ها شدیم که ۵ اتوبوس را دریافت و به سازمان حمل و نقل شهرداری اضاف کرده ایم.

بوشهری ها /اسماء بوستانی: شهردار برازجان گفت: با رایزنی های مختلف موفق به دریافت ده امتیاز اتوبوس شهری از سازمان شهرداری ها شدیم که ۵ اتوبوس را دریافت و به سازمان حمل و نقل شهرداری اضاف کرده ایم.

 
مرتضی قدوسی به مناسبت ۲۶ آذرماه روز جهانی حمل و نقل در جمع تلاشگران عرصه حمل و نقل شهری ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) عنوان کرد: شهرداری برازجان طی ۲۰ سال اخیر هیچ اتوبوسی دریافت نکرده بود. در برهه ای که شهرداری های استان معطل یک تا دو دستگاه اتوبوس شهری هستند، مجموعه مدیریت شهری برازجان با رایزنی و پیگیری های مختلف موفق به کسب امتیاز ده اتوبوس شهری شد.
 
---
 
قدوسی با تاکید بر رفع مشکلات تاکسیرانان عنوان کرد: برخی مشکلات این قشر از طریق سازمان های مربوطه در حال پیگیری است و امتیاز بزرگی برای تسهیلات مورد نیاز آن ها در اختیار برخی رانندگان قرار گرفته و با رایزنی های لازم با بانک مربوطه تسهیلات دیگر رانندگان نیز در اختیار آن ها قرار داده خواهد شد.
 
وی ضمن تبریک روز حمل و نقل شهری عنوان کرد: در خصوص اهداء تجهیزات به سازمان آتشنشانی، سازمان شهرداری ها برای هر استان یک سهمیه در نظر گرفته بود که سهمیه استان بوشهر به شهردار برازجان اهداء شد،  تمامی این خدمات را هدیه به مردم شریف شهر کرده ایم.
 
شهردار برازجان رانندگان را سفیران مخلص و بزرگ شهرداری دانست و در این خصوص عنوان کرد: رانندگان رابطین امانتدار شهرداری هستند. و با توجه به ارتباطی که با شهروندان دارند از این رو انتظار می رود خدمات ارائه شده این حوزه را به مردم اطلاع دهند.
 
قدوسی تمامی خدمات ارائه شده به مردم در حوزه های مختلف را در سایه همکاری های شورای شهر اعلام کرد و ادامه داد: در این خصوص امام جمعه محترم و فرمانداری نیز در همه امورات از شهرداری دفاع  و جهت گرفتن امتیازات مختلف با این مجموعه همکاری داشتند.
 
بر اساس این گزارش، تاکسیرانان شهر برازجان از شهردار برازجان جهت بهسازی تقاطع های سطح شهر، نصب علائم راهنمایی و رانندگی جدید و دیگر فعالیت ها در حوزه حمل و نقل شهری تقدیر کردند. شهردار برازجان نیز با اهداء لوح تقدیر از تاکسیرانان تشکر کرد.
 
 
 
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
 
 
 

کلیدواژه

شهرداری برازجان

حمل و نقل

قدوسی

روز حمل و نقل شهری

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی