جامعه / شناسه خبر: 149 / تاریخ انتشار : 1395/12/2 12:01
|
روح الله نصرتى در گفتگو با بوشهری ها مطرح کرد:

براى نخستین بار، بوشهر میزبان مسابقات بدنسازى کشور مى شود

اخیرا شاهد برگزارى مسابقات پرورش اندام در استان بودیم که با استقبال خوب جوانان مواجه شد به همین بهانه با روح الله نصرتى، عضو هیئت رئیسه بدن سازى و پرورش اندام استان به گفتگو نشستیم

بوشهری ها /اخیرا شاهد برگزارى مسابقات پرورش اندام در استان بوشهر بودیم که با استقبال خوب جوانان مواجه شد به همین بهانه با روح الله نصرتى، عضو هیئت رئیسه بدن سازى و پرورش اندام استان بوشهر و حامى مالى این مسابقات به گفتگو نشسته ایم که ماحصل آن در ادامه مى آید:

- لطفا در خصوص روند مسابقاتى که اخیرا از سوى هیئت بدنسازى و پرورش اندام استان بوشهر برگزار شد توضیح دهید؟
مسابقات پرورش اندام در 3 رشته فیزیک، بادیکلاسیک و پرورش اندام هر ساله بین باشگاه های استان بوشهر برگزار می‌شود که نفرات اول هر وزن برای مسابقات کشوری انتخاب می‌شوند.
-تفاوت مسابقات امسال با مسابقات هرسال چه بود؟
مسابقات امسال در 2 روز برگزار شد و رشته جدید فیزیک و بادیکلاسیک در روز پنج شنبه و پرورش اندام در روز جمعه برگزار گردید در حالیکه هر سال این مسابقات طى مدت یک روز برگزار می شد و امسال هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان تصمیم گرفت به دلیل استقبال خوب و تعداد زیاد شرکت کنندگان و همچنین به منظور برگزاری بهتر و با شکوه تر، این مسابقات را در 2 روز برگزار کند.
-استقبال از مسابقات چطور بود؟
طى این مدت حدودا ٣ هزار نفر از جوانان استان با تهیه بلیط، از نزدیک شاهد و ناظر این مسابقات هیجان انگیز بودند که در نوع خود استقبال بسیار خوبى بود.
 
- آن گونه که اطلاع رسانى شد، شما بعنوان یکى از اعضاى هیئت رئیسه بدن سازى و پرورش اندام استان، حامى این مسابقات بوده اید؟
بله با توجه به استقبال بسیار خوب جوانان استان از این رشته ورزشى پرطرفدار، امسال مسابقات با هدف رفع برخى مشکلات موجود، ایجاد فضایى بهتر از گذشته و برگزارى مسابقاتى در شأن جوانان ورزشکار و شایسته هم استانى توفیق حمایت از برگزارى این مسابقات نصیب گروه بازرگانی نصرتی شد؛ در همین راستا براى نخستین بار، تیم داوری بین‌المللی را براى حضور در مسابقات و داوری آن دعوت نمودیم که بر کیفیت اجراى این مسابقات، تاثیرگذارى بالایى داشت.
 
- حضور داوران بین المللى در مسابقات پرورش اندام استان، دستاورد خاصى هم در پى داشت؟
 بله؛ حضور داوران بین المللى در بوشهر و مشاهده توانمندى هاى ورزشکاران استان و استقبال خوب جوانان از این دوره مسابقات باعث شد با درخواست میزبانی مسابقات کشوری که از سوى اینجانب وجناب اقای برزکر رییس هیئت و اقای احمدزاده دبیر هیئت  به جناب آقای امید جبلی، رییس کمیته داوران فدراسیون  داده شد با نظر مساعد ایشان همراه شود البته برخى از مشکلات موجود را باید طى این مدت برطرف کنیم و مراحل قانونی کار در فدراسیون انجام شود تا انشالله بتوانیم در سال آینده شاهد میزبانى شایسته استان بوشهر از مسابقات کشورى پرورش اندام و بدنسازى باشیم که این مهم قطعا در معرفى پتانسیل هاى ورزشى، گردشگرى و سایر نقاط قوت استان سهم بسزایى خواهد داشت.
 
- قهرمانان استانى در مسابقات کشورى هم شرکت مى کنند؟
بله انشالله قهرمانان ٢٢ وزن استان را به رشت، اعزام خواهیم کرد تا در تاریخ هاى ٤ و ٥ اسفندماه در مسابقات قهرمانى کشور با رقباى خود از سایر استان ها به رقابت بپردازند.
از همین فرصت استفاده مى کنم و از آقایان برزگر و احمدزاده رییس و دبیر محترم هیئت بدنسازى استان، کلیه باشگاه داران و ورزشکاران که با همکارى خوب خود ما را در برگزارى باشکوه این مسابقات یارى دادند قدر دانى مى کنم.

کلیدواژه

نصرتی

مسابقات بدنسازی

بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی