سیاست / شناسه خبر: 171123 / تاریخ انتشار : 1402/9/1 11:22
|
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی استان بوشهر

عبدالخالق برزگرزاده با انتشار پیامی هفته بسیج را تبریک گفت

بوشهری ها / در روز شمار انقلاب اسلامی ایران روز هایی هستند که هیچ گاه از حافظه تاریخی مان فراموش نمی شود، روزهای که یا سرگذشتی را آفریدند یا سرنوشتی را رقم زده‌اند.

 
 
در کلام امام بسیجیان و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ،بسیجیان ،پرچمدار تحقق ارزش ها وآرمان های بلندی هستند که خون هزاران جوان در صیانت از این شجره طیبه نثار شده است.
 در مکتب بسیج اخلاص در عمل و رضایت حق و خدمت به خلق بدیعی ترین شاخص هایی است خود برکات بی شمار دیگری را در پی داشته است. تنوع کارکردهای بسیج و تعدد ماموریت های این نهاد برخاسته ازمردم، برای تجلی صحنه های ماندگاراز کرامت الهی انسان ها یی است که محرومیت زدایی، منزلت آفرینی وآرمان خواهی وعمل گرایی در آن برجسته است .
هفته بسیج فرصتی برای باز خوانی توانمندی های گسترده این نهاد مقدس و امکانی برای ظرفیت شناسی افاق ساحت های وجودی  آن بهانه مناسبی برای تکریم وبزرگداشت بسیجیان سلحشور ی است که همیشه در صحنه بوده‌اند ومانده اند.پرچم غیرت ومردانگی وعزت وشرف را همواره  اهتزار نگه داشته اند و به تاسی فرامین امامین انقلاب همچنان بسوی قله های پیشرفت و تعالی  حرکت کرده اند .با تبریک این مناسبت خجسته (هفته بسیج)از خداوند منان وسلامتی روز افزون این مجاهدان خوش نام وپر تلاش خواهانیم.

عبدالخالق برزگرزاده

کلیدواژه

هفته بسیج

عبدلخالق برزگرزاده

شورای اسلامی استان بوشهر

بوشهر

بسیج

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی