سیاست / شناسه خبر: 171144 / تاریخ انتشار : 1402/9/4 14:38
|

جانشین معاون سیاسی سپاه پاسداران کشور؛ دشتستان در بین شهرستان های استان ممتاز است

جانشین معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور گفت: شهرستان دشتستان در بین تمامی شهرستان های استان ممتاز است.

بوشهری ها /اسماء بوستانی: جانشین معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور  گفت: شهرستان دشتستان در بین تمامی شهرستان های استان ممتاز است.

 
سردار عزیز غضنفری با بیان اینکه پیش از تشکیل این جلسه در شهر چرخی زدم، اظهار کرد: برازجان و دشتستان به یک کارگاه بزرگی تبدیل شده که در تمامی نقاطش شاهد تحولات عظیمی هستیم.
 
وی این تحولات عظیم را نشانه اتحاد، همدلی و دغدغه مندی در تمامی بخش ها عنوان کرد و افزود: بسیار اندک است که تمامی مدیران دستگاه های اجرایی مسلط پیگیر فعالیت های دستگاه مربوطه خود باشند.
 
غضنفری ادامه داد: تجربیات موفق این شهرستان نباید مسکوت بماند و با توجه به اینکه این شهرستان نسبت به دو سال گذشته بسیار متفاوت تر و آبادتر شده است، باید تجربیات خوب این شهرستان، به شهرستان های دیگر منتقل شود.
 
 
جانشین معاون سیاسی سپاه پاسداران کشور ضمن برشمردن اقدامات بزرگ این دولت در استان، عنوان کرد: زمانی که صدای انسجام و همدلی مردم به گوش می رسد کشور می تواند فعالیت خود را به خوبی پیش ببرد اما در غیر اینصورت منافع کشور به خطر خواهد افتاد.
 
وی پیش بردن فعالیت ها از طریق اقتدار را دلیل تولید منفعت در کشور اعلام کرد و ادامه داد: چیزی که برای ما تولید فرصت می کند انسجام در کشور است و نسخه بعدی دشمن برای بعد از جمهوری اسلامی تجزیه ایران است، زیرا دشمنان با ایران قوی مشکل دارند.

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

سپاه پاسداران

غضنفری

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی