سیاست / شناسه خبر: 171146 / تاریخ انتشار : 1402/9/4 19:52
|

فرماندار دشتستان؛ بودجه عمرانی شهرستان تقویت شده است/ ضرورت بارگذاری پروژه های عمرانی در سامانه منتاک

بوشهری ها /اسماء بوستانی: فرماندار دشتستان گفت: در سطح شهرستان به 198 روستا و آبادی سر زدیم و پس از بررسی مسائل و مشکلات دفترچه ای را بنام نظام سوال گرد هم آوردیم.

بوشهری ها /اسماء بوستانی: فرماندار دشتستان گفت: در سطح شهرستان به 198 روستا و آبادی سر زدیم و پس از بررسی مسائل و مشکلات دفترچه ای را بنام نظام سوال گرد هم آوردیم.

احمد بنافی ظهر شنبه 4 آذر ماه در هشتمین جلسه شورای اداری اظهار کرد: تمامی برنامه های آتی دستگاه های اجرایی طبق این دفترچه پیش خواهد رفت.

بنافی با اعلام اینکه رسانه ها در جهت پوشش رفعالیت های ادارات دستگیر ما هستند، عنوان کرد: در این خصوص دستگاه های اجرایی در برپایی شنبه های پاسخگویی همکاری های لازم با روابط عمومی فرمانداری را داشته باشند.

وی از حضور دو شهید در روزهای آتی در بخش مرکزی و بوشکان خبر داد و افزود: بخشداران، روسای دستگاه های اجرایی و دهیاران همکاری های لازم در این مراسم را داشته باشند.

فرماندار دشتستان با بیان اینکه بودجه عمرانی این شهرستان تقویت شده، افزود: اکنون در سطح شهرستان 406 پروژه عمرانی فعال  وجود دارد. این پروژه ها باید دائما رصد شوند تا دچار عقب ماندگی آن ها نباشیم.

بنافی با تاکید بر اعلام میزان پیشرفت پروژه ها توسط مسئولین مربوطه، بیان کرد: برخی از دستگاه های اجرایی پاسخ مکاتبات حوزه فنی فرمانداری را نداده اند، گزارش شورای فنی امری ضروری است، در این خصوص معاون عمرانی پیگیری های لازم را در دستور کار قرار دهد.

وی بارگذاری پروژه های عمرانی در سامانه منتاک را ضروری اعلام کرد و در این خصوص گفت: سامانه در اختیار تمامی دستگاه های اجرایی قرار دارد، به موقع پروژه ها را در سامانه بارگذاری کنید تا برای اقدام در تراکم زمان قرار نگیریم.

بنافی از روسای دستگاه های اجرایی خواست پروژه های افتتاحی یا کلنگ زنی دهه فجر را طبق برنامه ریزی منظم آماده کنند.

فرماندار دشتستان از کاشت نهال توسط اداره راهداری و حمل و نقل جااده ای خبر داد و افزود: ادارات، شهرداری ها و دهیاری ها نیز کاشت نهال را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

وی از شروع مطالعات جاده نمازگاه به ارم خبر داد و بیان کرد: اعتبار این پروژه 200 میلیارد از محل اعتبارات نفت برای این پروژه در نظر گرفته شده و بزودی وارد مرحله مناقصه خواهد شد.

بنافی از اعتراض و گلایه مردم نسبت به گرانفروشی برخی صنف ها خبر داد و در این خصوص عنوان کرد: بازرسی های لازم با مسئولین مربوطه از این واحد های صنفی صورت گیرد، در صورت نیاز برخوردهای قانونی با این واحدها انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی پروژه های اقتصادی نیاز مالی د ارند، افزود: واحدهای صنعتی که نیاز به مساعدت مالی دارند باید بزودی مشکل آن ها حل شود و از توقف فعالیت آن ها جلوگیری شود. در دهه فجر نیز ناحیه صنعتی بخش سعدآباد کلنگ زنی خواهد شد.

 

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

فرماندار دشتستان

جلسه شورای اداری

احمد بنافی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی