سیاست / شناسه خبر: 171363 / تاریخ انتشار : 1402/12/21 18:48
|

توجه ویژه فرماندار دشتستان به محیط زیست؛ بنافی: عملکرد مسئولین در حوزه درختکاری ضعیف است

بوشهری ها /اســـماء بوستانی: فرماندار دشتستان گفت: در حوزه درختکاری در سراسر شهرستان خوب عمل نشده است.

بوشهری ها /اســـماء بوستانی: فرماندار دشتستان گفت: در حوزه درختکاری در سراسر شهرستان خوب عمل نشده است.

احمد بنافی 21 اسفندماه در آخرین جلسه شورای اداری سال جاری ضمن گلایه از عدم همکاری مسئولین در حوزه درختکاری، اظهار کرد: در این شهرستان باید سالیانه 600 هزار درخت کاشته شود اما شاهد عملکرد و گزارش ضعیف مسئولین در این حوزه هستیم.

بنافی افزود: در شهرها و روستاها در این حوزه مهم کم کاری شده و انتظار می رود کوتاهی در درختکاری تقویت و جبران شود.

فرماندار دشتستان بر قدرت چانه زنی روسای ادارات جهت تخصیص اعتبار پروژه های مربوطه در روزهای پایانی سال تاکید کرد و افزود: این قدرت در روزهای پایانی سال باید بیشتر شود و مسئولین جهت تخصیص اعتبار  پروژه های خود تلاش کنند و پروژه های  نیمه تمام را در اولویت قرار دهند.

بنافی رفع مشکلات مردم و رفاه آن ها را یکی از اولویت های مهم مجموعه فرماند اری اعلام کرد و در این خصوص گفت: با توجه به فعالیت های مثبت انجام شده در سراسر شهرستان، مشکلات و نواقصی نیز وجود دارد و انتظار می رود مسئولین مربوطه در رفع این نواقص تلاش کنند تا شاهد رضایتمندی مردم در سراسر این شهر ستان باشیم.

فرماندار دشتستان با اشاره به مشکل آب در بخش بوشکان، افزود: این بخش نیاز به تقویت و رفع مشکلات آب دارد.

---

وی از مشکلات و چالش های مردم در حوزه تلفن ثابت خبر داد و بیان کرد: با مدیریت مخابرات دشتستان باید این مشکل برطرف و گزارش کار به این مجموعه اعلام شود.

بنافی با اعلام رضایت خود از باشکوه و سالم برگزار شدن انتخابات، افزود: مشکلات و چالش هایی نیز در روز انتخابات وجود داشت به صورتی که در یکی از نقاط شهرستان مخالفین نظام فیبر نوری را تخریب کردند تا انتخابات در آن منطقه به تاخیر بیفتد اما با همکاری ادارات مربوطه ظرف مدت دو ساعت مشکل رفع و انتخابات به بهترین نحو انجام شد.

وی ضمن برشمردن فعالیت های انجام شده در این دولت، تصریح کرد: واحد های صنعتی راکد فراوانی در این شهرستان وجود داشت، با برنامه ریزی های لازم این واحدها احیا و به چرخه تولید برگشتند.

فرماندار دشتستان بر تکریم خانواده شهدا تاکید کرد و در این خصوص خطاب به مسئولین گفت: 22 اسفندماه به نام روز شهید نامگذاری شده است؛ مسئولین در سراسر شهرستان موظفند در این روز مهم از یک خانواده شهید دیدار و تجلیل کنند و گزارش انجام این کار را به اداره بنیاد شهید اعلام کنند.

بنافی با تاکید بر آماده باش ادارات دولتی و بانک ها جهت انجام عملیات خود مراقبتی در چهارشنبه سوری، افزود: هر مسئول موظف است در ایام نوروز نیز مدیریت دستگاه اجرایی خود را عهده دار باشد.

وی در راستای صیانت از شئونات ماه مبارک رمضان اظهار کرد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با عید نوروز، مسئولین مربوطه اعم از اماکن، انتظامی، اداره صمت، اتاق اصناف و ... موظفند توصیه های لازم جهت رعایت  موارد مربوطه و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان به اماکن و صنف های مربوطه تذکرات لازم را داشته باشند.

 
---

 

کلیدواژه

دشتستان

فرماندار دشتستان

شورای اداری دشتستان

درختکاری

محیط زیست

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی