سیاست / شناسه خبر: 20730 / تاریخ انتشار : 1397/3/9 12:13
|

شهردار منتخب بوشهر رد شد

بوشهری ها | خبر می رسد اعضای شورای شهر بوشهر تصمیم دارند پنجشنبه این هفته طی نشستی غیرعلنی درباره روند انتخاب شهردار جدید بحث و بررسی کنند.

بوشهری ها / پس از کشمکش چندماهه، سرانجام هیات مرکزی حل اختلاف شوراها به عنوان آخرین مرجع تصمیم گیری، نبی الله دهفانی شهردار منتخب بوشهر را رد کرد.

 یکی از اعضای شورای شهر بوشهر با تایید این خبر گفت: این جلسه روز سه شنبه در تهران برگزار و با توجه به تصمیم اتخاذ شده، شورا طی هفته جاری نشستی را برای فراهم کردن مقدمات انتخاب شهردار جدید برگزار خواهد کرد.

نبی الله دهفانی در جلسه 6 اسفندماه سال گذشته با 6 رای موافق به عنوان شهردار بوشهر انتخاب و برای صدور حکم به وزارت کشور معرفی گردید.

اما وزارت کشور در اواسط اردیبهشت ماه طی نامه ای از ردصلاحیت شهردار منتخب خبر داد، شورا نیز بر دهقانی اصرار و کار به هیات مرکزی حل اختلاف شوراها در تهران ارجاع یافت که نمایندگانی از شورای عالی استانها، دولت، مجلس و قوه قضائیه در آن حضور دارند.

خبر می رسد اعضای شورای شهر بوشهر تصمیم دارند پنجشنبه این هفته طی نشستی غیرعلنی درباره روند انتخاب شهردار جدید بحث و بررسی کنند.

شایان ذکر است از آبان ماه سال گذشته و در پی اعلام پایان کار میگلی نژاد به دلیل بازنشستگی، شهرداری مرکز استان به صورت سرپرستی اداره می شود./خلیج فارس

کلیدواژه

نبی دهقانی

شهردار بوشهر

میگلی نژاد

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی