سیاست / شناسه خبر: 20764 / تاریخ انتشار : 1397/3/23 12:02
|
ضرورت ورود دستگاههای نظارتی و امنیتی بر یک شاهکار جدید شورای اسلامی شهر بوشهر و سرپرست شهرداری این شهر

نشاط و شادابی و امید مردم را نشانه گرفته اند

بوشهری ها | چند روزیست که شورای اسلامی شهر بوشهر با ورود و دخالت غیر قانونی در بحث تغییر هیات مدیره تیم شاهین، در حال مهره چینی در هیات مدیره این تیم می‌باشد. هیات مدیره ای که به گفته کارشناسان فوتبا

بوشهری ها /چند روزیست که شورای اسلامی شهر بوشهر با ورود و دخالت غیر  قانونی در بحث تغییر هیات مدیره تیم شاهین، در حال مهره چینی در هیات مدیره این تیم می‌باشد. هیات مدیره ای که به گفته کارشناسان فوتبال، کارنامه درخشانی در بازگردان دوران اوج این تیم، و برگرداندن امید و نشاط جامعه بوشهری داشته اند. همانگونه که می دانیم طیف بسیاری از بوشهری ها از هواداران و دوستداران این تیم می باشند، و با برگرداندن این تیم به روزهای اوج، بار دیگر این نشاط و شادابی و امیدواری به مردم بوشهر برگشته، و همگی با شور و اشتیاقی وصف ناپذیر در انتظار افق های روشن پیش روی این تیم می باشند.

حال با این همه موفقیتِ هیات مدیره، مدیرعامل و همه کادر فنی این تیم، مشخص نیست برخی از شورای اسلامی شهر بوشهر این بار با دست اندازی به هیئت مدیره شاهین شهرداری بوشهر، در جستجوی چه چیزی هستند؟ 
چرا نمی خواهند این امید اجتماعی در جامعه تسری یابد؟
با همه مشکلات پیش روی این شورا، هدف آنان از دست درازی به این تیم موفق چیست؟ 
در همه شهرهای دنیا، شهرداری ها در جستجوی ایجاد چنین موقعیت هایی برای ایجاد نشاط و امید و شادابی شهروندان، هزینه های بسیاری متقبل می‌شوند، اما برای هیچ جنبنده ای مشخص نیست چرا بخشی از اعضای شورای شهر بوشهر در پی نابودی سرمایه اجتماعی و نشاط و امید شهروندان و موکلین خود می باشند.
در این راستا چون این تغییرات محفلی و منفعت طلبانه و دست اندازی به هیئت مدیره، امید و شادابی جامعه و شهروندان را نشانه گرفته است، و همچنین پشت آن تصمیمات، محفلی منفعت طلب نهفته است، لذا می طلبد تا دستگاههای نظارتی و همچنان دادستان محترم بوشهر به عنوان مدعی العموم، به موضوع ورود کرده، و نگذارند یک محفل کوچک در شورای اسلامی شهر بوشهر در ادامه حرکات پیشین، و به وجود آوردن ایستایی و رکود در خدمات شهری، هم اکنون به بخشی دیگر از حقوق شهروندان دست اندازی نموده، و با دخالت در هیئت مدیره و تغییرات نابجا، و دیکته کردن به سرپرست شهرداری، به زیاده خواهی های خود برسند.
همچنین سرپرست محترم شهرداری باید پاسخگوی این تصمیم خود باشند، که بر اساس چه شاخص و دلایلی تنها پایگاه موفق شهرداری بوشهر را دستخوش تغییراتی می‌خواهند، که ترکیب جدید آن با سفارش همین اعضای شورا چیده خواهند شد./

کلیدواژه

تیم شاهین

شورای شهر بوشهر

بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی