سیاست / شناسه خبر: 20767 / تاریخ انتشار : 1397/3/26 14:10
|
مهدی طارمی

برای اسپانیا و پرتغال برنامه‌های ویژه‌ای داریم/ ان‌شاءالله صعود می‌کنیم

بوشهری ها | مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان می‌گوید به روسیه آمده‌اند تا شگفتی‌ساز شوند و خودشان را به همه ثابت کنند.

بوشهری ها /مهدی طارمی که پس از ورودش به زمین در بازی با مراکش میل به هجوم تیم ملی را بیشتر کرد، پس از بازی مانند سایر اعضای تیم ملی بسیار خوشحال بود. او در خصص برد مقابل مراکش و اهداف تیم ملی صحبت کرده است.

 
*برد خوبی بود و فکر می‌کنم همه ایران از این برد خوشحال شدند.
بله، فکر می‌کنم ما خیلی خوب و با برنامه بازی کردیم. برنامه‌مان این بود که با آرامش بازی کنیم و به هدفی هم که داشتیم رسیدیم.
 
*خیلی‌ها شانسی برای پیروزی ایران قائل نبودند و همین صحبت‌ها در خصوص بازی با اسپانیا هم وجود دارد. نظرت در این خصوص چیست؟
ما آمده‌ایم که شگفتی بسازیم و خودمان را به همه ثابت کنیم و به این صحبت‌ها هم کاری نداریم. ما برای بازی با مراکش برنامه‌هایی داشتیم که توانستیم این برنامه‌ها را پیاده کرده و به پیروزی برسیم. برنامه‌های ویژه‌ای هم برای بازی با اسپانیا و پرتغال داریم.
 
*پس یعنی برای پیروزی در دو بازی بعدی هم برای تیم ملی شانس قائل هستی؟
امیدوارم بتوانیم برنامه‌هایی که داریم را عملی کرده و امتیاز کسب کنیم تا بتوانیم از مرحله گروهی صعود کرده و تاریخ‌ساز شویم.
 
*با سردار آزمون در خط حمله همیشه خوب عمل کرده‌ای و وقتی در بازی با مراکش هم کنار او قرار گرفتی، به نظر میل هجوم تیم ملی بیشتر شد. نظر خودت چیست؟
من چون مهاجم هستم ذات هجومی‌ام بیشتر از وظایف دفاعی است. با این حال این آقای کی‌روش است که تصمیم می‌گیرد چه کسی بازی می‌کند یا بازی نمی‌کند. مهم نیست که کدام بازیکن در زمین باشید، مهم خوب بازی کردن تیم و به پیروزی رسیدن است.
 
*البته شانس گلزنی هم داشتی و به نظر اگر مدافع مراکش گل به خودی نمی‌زد، با جای گیری خوبی که داشتی، می‌توانستی گل بزنی.
شانس داشتم و دقیقاً پشت مدافع مراکش بودم. اگر او توپ را نمی‌زد، من توپ را گل می‌کردم با این حال این مهم است که آن توپ گل شد و فرقی ندارد چه کسی گل بزند، مهم موفقیت تیم ملی است.
 
*فکر می‌کنی شانس صعود دارید؟
ان شاالله صعود می‌کنیم.
 
منبع: تسنیم

کلیدواژه

مهدی طارمی

اسپانیا و پرتغال

تیم ملی ایران

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی