سیاست / شناسه خبر: 20854 / تاریخ انتشار : 1397/6/24 11:28
|
نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس:

ارائه خدمات درمانی در جنوب استان بوشهر بهبود می‌یابد

بوشهری ها | نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ارائه خدمات درمانی در جنوب استان بوشهر بهبود می‌یابد.

به گزارش بوشهری ها به نقل از مهر، سکینه الماسی صبح پنجشنبه در نشست هماهنگی طرح سلامت محور شهید رهنمون در شهرستان کنگان اظهار داشت: هدف نهایی ما در این طرح، استفاده حداکثری مردم از خدمات حوزه سلامت است.

وی ادامه داد: وزارت نفت و سازمان تامین اجتماعی در شهرستان های کنگان و عسلویه بیشترین نفوذ را دارند و قرار است که انشاءالله بتوانیم از این دو ظرفیت بزرگ برای مردم استفاده ببریم. ارائه خدمات درمانی در جنوب استان بوشهر بهبود می‌یابد

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هم اکنون در شهرستان عسلویه، جم و کنگان به ترتیب سازمان تامین اجتماعی، وزارت نفت و وزارت بهداشت، متولی امر درمان هستند.

وی اظهار داشت: اقشار نیازمندی در روستاها حضور دارند که از آن جمله می توان به روستاهای دور افتاده‌ای مانند لاور گل و لاور ده، پرک، شیرینو و... از شهرستان کنگان اشاره کرد.

الماسی افزود: این عزیزان بنا به دلایلی از دریافت خدمات کامل در حوزه سلامت، محروم بوده‌اند و نداشتن خدمات بیمه‌ای و غیره، باعث شده تا روستاییان این منطقه کمتر بتوانند از خدمات کامل درمانی و حوزه سلامت استفاده کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سپاه و بسیج در تمام زمینه ها در بحث محرومیت زدایی پیش قدم بوده اند، ما نیز جلساتی با این عزیزان گرفتیم و خواستار حضور و همکاری آنها در حوزه سلامت و به خصوص درمان و پیشگیری برای مردم این منطقه شدیم تا انشاءالله خدمت رسانی و خدمات دهی شایسته ای انجام دهند.

وی گفت: قرار است از ظرفیت های موجود در منطقه و استان که در اختیار این عزیزان می گذاریم، این دوستان به صورت تیمی در اینجا حضور پیدا کرده و به مردم خدمات ارائه دهند.

در طرح شهید رهنمون تیم‌های آموزشی، بهداشتی و درمانی در مناطق جغرافیایی مشخصی به صورت دوره‌ای به این مناطق سفر کرده و مسایل و مشکلات بهداشتی، درمانی، آموزشی و تغذیه‌ای مردم را بررسی می‌کنند.  

 مهم‌ترین هدف این طرح، ارتباط تنگاتنگ اعضای تیم‌ها با مردم منطقه است؛ اعضای هر تیم باید به‌عنوان یک بسیجی فعال، دلسوز و مردم‌دوست و با برقراری ارتباط عاطفی با مردم به حل مشکلات آنان( در حوزه سلامت) بپردازند.

 

کلیدواژه

سکینه الماسی

خدمات درمانی

شهرستان کنگان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی