سیاست / شناسه خبر: 20869 / تاریخ انتشار : 1397/6/24 16:19
|

یادواره شهید امر به معروف و نهی از منکر بوشهر برگزار می‌شود

بوشهری ها | امام جمعه بوشهر گفت: این شهید که در راستای امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسید یادواره آن در هفته امر به معروف و نهی از منکر در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش بوشهری ها به نقل از تسنیم، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید گورکی نخستین شهید امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگداشت یاد و خاطره شهدا را لازمه زندگی امروزی دانست و اظهار داشت: شهید گورکی با اعتقاد راسخ و اعتقاد قلبی به فریضه امر به معروف و نهی از منکر عمل کرد و به شهادت رسید.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با تاکید بر ادامه یافتن راه شهید گورکی افزود: همه مسلمانان وظیفه دارند در راستای ترویج و عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر فعالیت کنند چرا که راه سعادت و کمال در این مسیر است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر تاکید کرد: توجه به فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر انسان را از ظلمت‌ها نجات می‌دهد و به نور هدایت می‌کند.

صفایی بوشهری از برگزاری یادواره شهید گورکی خبر داد و تصریح کرد:  این شهید که در راستای امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسید یادواره آن در هفته  امر به معروف و نهی از منکر در بوشهر برگزار می‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی منکر استان بوشهر نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهید گورکی بیان کرد: شهید حسن گورکی به عنوان نخستین شهید امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در نوجوانی به شهادت رسید.

سردار علی رزمجو افزود: یادواره شهید گورکی روز یکشنبه پس فردا ساعت 9 صبح در مجتمع فرهنگی هنری 9 دی بوشهر برگزار می‌شود.

کلیدواژه

امر به معروف و نهي از منكر

آيت الله صفايي بوشهري

شهيد حسن گوركي

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی