سیاست / شناسه خبر: 20910 / تاریخ انتشار : 1397/6/26 15:40
|
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر:

استان بوشهر از داشتن موزه دفاع مقدس محروم است

بوشهری ها | استان بوشهر دارای سابقه درخشانی در دوران دفاع مقدس است.

به گزارش بوشهری ها به نقل از مهر، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر از داشتن موزه دفاع مقدس محروم است.

آیت الله غلامعلی صفایی‌بوشهری ظهر دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: استان بوشهر دارای سابقه درخشانی در دوران دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر از داشتن موزه دفاع مقدس محروم است، تصریح کرد: استان بوشهر در زمینه‌های هوایی و دریایی و زمینی در نبردهای دفاع مقدس حضور داشته است و داشتن موزه دفاع مقدس یک ضرورت است.

امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: هدف از ایجاد و راه‌اندازی این موزه انعکاس رشادت و دلیرمردی‌های این دیار است ولی متاسفانه با گذشت ۴۰ سال از انقلاب در تامین یک قطعه زمین برای این موزه عاجز هستیم.

وی بر لزوم تلاش همگانی برای ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه تاکید کرد و ادامه داد: تکریم از حماسه آفرینان دوران دفاع مقدس باید در جامعه نهادینه شود.

صفایی بوشهری با اشاره به اینکه موزه دفاع مقدس بیانگر تاریخ دفاع و حماسه آفرینی مردم استان بوشهر است، اضافه کرد: مسئولان باید در زمینه تامین زمین مورد نظر جهادی عمل کنند.

امام جمعه بوشهر تنها راه عبور از مشکلات اقتصادی کشور را مقاومت حماسی دانست و افزود: باید با تکیه بر رهنمودهای رهبر معظم انقلابی مبنی برای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی حرت کنیم.

وی با اشاره به اهمیت بسیار بالای تقویت روح امید در جامعه و مقاومت در مقابل فشارهای غاصبانه استکبار جهانی بیان کرد: برای پیروزی در مقابل دسیسه‌های دشمنان باید روح امید در جامعه گسترش یابد.

صفایی بوشهری خواستار کمک به خانواده‌های نیازمند در آستانه سال تحصیلی جدید شد و افزود: نهادهای حمایتی و خانواده‌ها باید در تامین مایحتاج دانش‌آموزان مشارکت تلاش کنند.

کلیدواژه

آيت الله صفايي بوشهري

شوراي فرهنگ عمومي

گراميداشت هفته دفاع مقدس

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی