سیاست / شناسه خبر: 41212 / تاریخ انتشار : 1397/8/27 16:26
|

تجلیل از پیشکسوتان فوتبال صنعت آب و برق استان بوشهر

بوشهری ها | در آیینی با اهداء لوح تقدیر از پیشکسوتان فوتبال صنعت آب و برق استان بوشهر و ورزشکاران پیشکسوتی که که در زمینه تهیه برنامه های مدیریت مصرف با این شرکت همکاری داشتند تجلیل به عمل آمد.

به گزارش بوشهری ها به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق؛ در آیینی با اهداء لوح تقدیر از پیشکسوتان فوتبال صنعت آب و برق استان بوشهر و ورزشکاران پیشکسوتی که  که در زمینه تهیه برنامه های مدیریت مصرف با این شرکت همکاری داشتند تجلیل به عمل آمد.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان بوشهر در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این مراسم به همت نادر تمیمی سرپرست  شرکت توزیع ، مسئول امور ورزش صنعت اب  برق و دفتر روابط عمومی و رسانه ورزش  انچام شد.

وی افزود: حضور ورزشکاران پیشکسوت که روزگاری در عین انجام وظایف محوله ْ به موضوع ورزش نیز نگاهی  مناسب داشته و سبب رشد و بالندگی شرکت در عرصه های ورزشی شده اند قابل تقدیر است.

پرویز فرزین پور تصریح کرد: شرکت توزیع برق استان بوشهر جایگاه و شأن ویژه‌ای برای همکاران پیشکسوت ورزشی قائل است و به دنبال نهادینه کردن اخلاق، جوانمردی و روحیه محبت این همکاران ورزشکار در سطح شرکت است.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان بوشهر بیان کرد: پیشکسوت ها در هر زمینه ای جایگاه ویژه ای دارند و با تمام توان برای تکریم آنها و معرفی به جوانان تلاش خواهیم کرد.

کلیدواژه

شركت توزيع نيروي برق استان بوشهر

پرويز فرزين پور

همكاران پيشكسوت

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی