سیاست / شناسه خبر: 41308 / تاریخ انتشار : 1397/9/12 10:03
|
استاندار بوشهر:

مشکلات معادن استان بوشهر حل شود

بوشهری ها | استاندار بوشهر خواستار رفع مشکلات معادن در استان بوشهر شد و گفت: فعال‌سازی معادن یکی از برنامه‌های اصلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر باشد.

به گزارش بوشهری ها به نقل از مهر؛ عبدالکریم گراوند یکشنبه‌شب در چهارمین نشست شورای معادن استان بوشهر اظهار داشت: معادن دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه اقتصادی و ایجاد اشتغال هستند که باید به خوبی به این ظرفیت‌ها توجه شود.

مشکلات معادن استان بوشهر حل شود/ لزوم کمک به فعال‌سازی معادن

استاندار بوشهر، انصراف از بهره‌برداری و عدم پرداخت حقوق دولت توسط معادن را از جمله مشکلات مهم در این بخش برشمرد و بیان داشت: فعال‌سازی معادن یکی از برنامه های اصلی سازمان صنعت، معدن و تجارت است که همواره باید به آن توجه داشت.

گراوند افزود: ۲۸ پرونده‌ای که در دستور کار خانه معادن استان قرار دارند با ارائه مهلت سه ماهه اقدامات لازم در ارتباط با آنها انجام شود.

وی ادامه داد: مشکلات موجود در معادن بایستی رفع شود و بهره‌برداری به صورت مقطعی و موردی در یک زمان مشخص انجام شود.

گراوند تصریح کرد: اگر شهرداری‌ها بخواهند مجوز سنگ شکن بگیرند باید با معرفی به دفتر فنی استانداری و طی شدن مراحل قانونی آن برای أخذ مجوز اقدام کنند.

وی با بیان اینکه ما تابع قانون هستیم بیان داشت: اخذ وجه از بهره برداران معادن توسط شهرداری‌ها طبق قانون مجلس نباید انجام شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: زمان لازم برای انجام استعلام‌ها و درخواست‌های قانونی حداکثر دو ماه است ولی در صورت امکان یک ماهه پاسخ داده شود.

کلیدواژه

عبدالکریم گراوند

نشست شورای معادن استان بوشهر

استاندار بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی