سیاست / شناسه خبر: 41383 / تاریخ انتشار : 1397/10/11 11:23
|
مبارزه با محرومیت در قطب نفت و گاز کشور ادامه دارد

برپایی‌بیمارستان‌صحرایی‌رایگان‌ بسیج‌در دورترین‌ نقطه‌استان‌بوشهر

بوشهری ها | مسؤول بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر از برپایی دوازدهمین بیمارستان صحرایی بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر در بخش چاه مبارک عسلویه خبر داد.

بوشهری ها / بخش چاه مبارک عسلویه بعد از روستای بیدو آخرین نقطه از جنوب استان بوشهر محسوب می شود که علی رغم وجود قطب نفت و گاز کشور در این شهرستان، بسیاری از مردم شیعه و سنی این مناطق در محرومیت به سر می برند.

مراد علی فولادوند اظهار داشت: دوازدهمین بیمارستان صحرایی بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر در شهر چاه مبارک عسلویه از تاریخ 24تا 28 دی ماه برپا خواهد شد.

مسؤول بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر ابراز کرد: هدف بسیج جامعه پزشکی در کل کشور پر کردن خلاء هایی مانند عدم دسترسی و عدم اجرای عدالت در سلامت است که توسط این مجموعه پوشش داده می شود.

وی گفت: در مدت ۵ روز برپایی بیمارستان جمعا 60 پزشک عمومی، متخصص از رشته‌های چشم، داخلی، قلب و عروق، گوش و حلق و بینی، اطفال، زنان و زایمان، ارولوژی، ارتوپدی، مغز و اعصاب، دندان پزشکی و همچنین کارشناسان مشاوره تغذیه و روانشناسی به ارائه خدمات می پردازند.

وی به تشریح چگونگی ویزیت بیماران پرداخت و گفت: در ابتدا پزشکان عمومی به ویزیت مراجعه کنندگان می پردازند و در ادامه افراد نیازمند به خدمات تخصصی را با برگ ارجاع به پزشکان متخصص مستقر در بیمارستان صحرایی معرفی می کنند.

کلیدواژه

روستای بیدو

چاه مبارک عسلویه

مراد علی فولادوند

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی