سیاست / شناسه خبر: 63033 / تاریخ انتشار : 1399/12/11 09:35
|
رئیس شورای اسلامی شهر برازجان در نشست با مدیر کل ثبت احوال اعلام کرد؛

عدالت اجتماعی در تمامی محلات شهر رعایت شده است

بوشهری ها /رئیس شورای اسلامی شهر برازجان در جلسه با مدیر کل اداره ثبت احوال استان گفت: عدالت اجتماعی را در تمامی محلات سطح شهر برازجان رعایت کرده و خواهیم کرد.

بوشهری ها /رئیس شورای اسلامی شهر برازجان در جلسه با مدیر کل اداره ثبت احوال استان گفت:  عدالت اجتماعی را در تمامی محلات سطح شهر برازجان رعایت کرده و خواهیم کرد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلاامی شهر برازجان، ساحل تنگستانی روز یکشنبه در نشست با مدیر کل ثبت احوال اظهار کرد:  اگر در محلات کم برخوردار پروژه ای قابل اجرا نبوده خدمات دیگری مانند آسفالت معابر، موزایک پیاده رو و دیگر خدمات را به صورت رایگان در آن محله انجام داده ایم تا شاهد کوچ جمعیتی از محلات کم برخوردار نباشیم.
مدیر کل اداره ثبت احوال استان در این نشست ضمن تشکر از همکاری شورای اسلامی شهر برازجان با اداره ثبت احوال دشتستان اظهار کرد: ساختمان اداره ثبت احوال دشتستان در حال صدور سند است، عوارض زیادی به شهرداری بدهکار است، در این خصوص نیاز به همکاری شهرداری و شورای شهر داریم، اگر شورا با اداره ثبت احوال همکاری های لازم در این خصوص را انجام دهد می توانیم قبل از سال جدیدسند این اداره را صادر و مشکل را رفع کنیم.
اسکندر پاسالار در خصوص سامانه ثبت تغییرنشانی عنوان کرد: خانوارهایی که از محلی به محل دیگر نقل مکان می کنند و محل سکونت خود را تغییر می دهند تا بیست روز فرصت دارند به سامانه ثبت تغییر نشانی مراجعه نمایند و با ذکر آخرین آدرس و کدپستی اداره ثبت احوال را از تغییر نشانی خود مطلع سازند. آدرس این سامانه https://www.ncr.ir/changeAddress/home.xhtml است.
رئیس اداره ثبت احوال دشتستان در این نشست عنوان کرد: در این چند سال که در خدمت شورای پنجم هستیم تعامل شورا و شهرداری با اداره ثبت احوال دشتستان مثال زدنی است.
مرتضی ایزدی با اشاره به فعالیت های مثبت عمرانی شورای شهر و کمک به اداره ثبت احوال اظهار کرد: شورای شهر و شهرداری در خصوص ثبت فوتی ها، ساماندهی آرامستان و بسیاری از فعالیت ها با این اداره همکاری داشته که تشکر خود را در این جلسه از این دو نهاد عنوان می کنم.

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

اداره ثبت احوال

شورای شهر

شهرداری برازجان

ساحل تنگستانی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی