سیاست / شناسه خبر: 128708 / تاریخ انتشار : 1401/6/15 22:07
|
به مناسبت روز بهورز؛

از بهورزان شهرستان دشتستان تقدیر شد+ تصاویر

بوشهری ها /اسماء بوستانی: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی اظهار کرد: فرماندار دشتستان در آئین تجلیل از بهورزان این شهرستان گفت: ارتقاء وضعیت بهداشت و کنترل مرگ و میر دو مسئله مهم هستند که ازبهورزان انتظ

بوشهری ها /اسماء بوستانی: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار دشتستان در آئین تجلیل از بهورزان این شهرستان گفت: ارتقاء وضعیت بهداشت و کنترل مرگ و میر دو مسئله مهم هستند ، از بهورزان انتظار داریم در این دو حوزه بیش از پیش تلاش کنند.

مصطفی بارگاهی بر ارتباط و همکاری بیشتر بهورزان با دهیاران و شوراها تاکید کرد و ادامه داد: جهت پیگیری و رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان، به همراه فرماندار دشتستان از تمامی مراکز این شهرستان به جز شهر کلمه به صورت شبانه سرکشی کردیم تا شاید بتوانیم اندکی از مشکلات این حوزه را برطرف کنیم.

وی خواستار همکاری بیش از پیش دهیاران با بهورزان شد و افزود: در هر روستا همکاری دهیار با بهورزان کمرنگ بود پیگیری های لازم را انجام خواهیم داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار دشتستان با بیان اینکه حوزه بهداشت و درمان بسیاربرای ما حائز اهمیت است ابراز کرد: در این حوزه بهورزان خط مقدم سلامت هستند، در خصوص آموزش به این قشر زحمت کش تمام رایزنی های لازم را انجام خواهیم داد.

معاون عمرانی فرماندار دشتستان در این مراسم بهورز را واژه سنگینی دانست که در فعالیت دیده و در حقوق و مزایا دیده نمی شوند.

حسین بی باک ضمن تبریک این روز به بهورزان اظهار کرد: اگر یک کارشناس ستادی موفق است این موفقیت نتیجه تلاش بهورزان است که کار خود را به خوبی انجام داده اند.

وی با اعلام اینکه قامت اصلی حوزه سلامت بسته به قامت بهورز است افزود: چیزی که بهورز را ایستاده نگه داشته عشق به خدمت است، از این بزرگواران خواهشمندم اصول و پایه را مد نظر قرار داده و این امر مهم را به فراموشی نسپرند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان در این آئین ضمن تبریک این روز به بهورزان این شهرستان اظهار کرد: 114 بهورز در 61 خانه بهداشت این شهرستان مشغول به خدمت هستند.

ماریا خویشدوست با اعلام اینکه 19 بهورز در آموزشگاه بهورزی زیر نظر اساتید آموزشگاه در حال آماده سازی جهت ارائه خدمت به مردم هستند عنوان کرد: یک بهورز تمامی مسئولیت های یک جامع سلامت را انجام می دهد، و در خانه بهداشت و روستاها تمامی جمعیت روستا را کنترل می کند.

خویشدوست افزود: هیچ یک از ادارات دولتی برای ارائه خدمت درب منازل مردم نمی روند، اما بهورزان ما در روستاها حتی در خانه های مردم خدمات مورد نیاز را به آن ها ارائه می دهند.

وی خطاب به بهورزان گفت: قدردان تمام زحمات ارزشمند شما هستم  و در خصوص رفع مشکلات شما از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهم کرد.

 

 


 

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

بهورز

روز بهورز

تجلیل از بهورزان

شبکه بهداشت و درمان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی