سیاست / شناسه خبر: 128730 / تاریخ انتشار : 1401/6/18 21:12
|

مشکلات 6 بنگاه اقتصادی استان بوشهر بصورت ویژه از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید رسیدگی شد

بوشهریها| مشکلات 6 بنگاه اقتصادی بصورت ویژه مورد بررسی و تعیین تکلیف قرارگرفت.

بوشهری ها /

ازطریق جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر، مشکلات 6 بنگاه اقتصادی بصورت ویژه مورد بررسی و تعیین تکلیف قرارگرفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر ؛ مهدی صفوی در نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید  در سالجاری به ریاست معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری بوشهر، بانکهای عامل استان و برخی دستگاههای اجرایی مرتبط ، به 6 دستور کاردر حوزه صمت و گردشگری رسیدگی ویژه نمودند .
صفوی در این جلسه  به مسائل و مشکلات چند بنگاه اقتصادی در زمینه معدن ، صنایع معدنی و گردشگری که در بخش های تولید و اجرایی دچار مشکلات متعددی بودند در حضور مدیران دستگاههای اجرایی و بانکهای عامل بصورت  رو در رو و با دستور مستقیم معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر مورد بررسی و تصمیم گیری نهایی جهت تعیین مصوبه مربوطه قرارگرفت.
مدیرکل صمت استان بوشهر  هریک از دستورکارها را بصورت جداگانه مورد بررسی  وکارشناسی دقیق قرار داده و با در نظرگرفتن قوانین و مقررات جاری از مدیران دستگاههای  اجرایی خواست  تا  نسبت حل مشکلات تولید کنندگان و اجرای طرح های سرمایه گذاران همکاری و مساعدت مطلوب نمایند تا انگیزه  متقاضیان جهت کسب وکارها و رونق اقتصادی بیشترشود.


وی خاطر نشان کرد : از ابتدای سال جاری تا کنون مصوبات متعددی در راستای رفع مشکلات بنگاههای اقتصادی استان  شامل پیگیری تأمین سرمایه ثابت و در گردش، راه اندازی واحدهای تولیدی راکد، امهال بدهی معوق بانکی، پیگیری اعطای تسهیلات، تأمین تجهیزات و مواد اولیه، تکمیل زیر ساخت‌های لازم نظیر تأمین آب و برق و گاز، معافیت‌های مالیاتی، رفع مشکل زیست محیطی، رفع مشکلات ارزی و سایر موارد  از طریق جلسات کارگروه تسهیل مصوب و جهت اجرا به دستگاههای اجرایی ابلاغ شده است .  
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان  با اشاره به اینکه جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بعنوان یک ظرفیت مناسب برای رونق کسب و کاردرحوزه اقتصادی است عنوان کرد: طی یکساله گذشته تعداد23 جلسه کارگروه  با 450 مصوبه در استان داشته ایم که تعداد 330 مورد آن تا کنون با همکاری دستگاههای دولتی و بانکهای عامل  اجرایی شده  و مابقی در دست اجرا  می باشد .

کلیدواژه

موانع

تعیین

مصوبه

متعددی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی