سیاست / شناسه خبر: 171350 / تاریخ انتشار : 1402/12/14 22:06
|

اولین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری برازجان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان، با هدف رفاه حال مسافران نوروزی و به منظور آمادگی هر چه بیشتر جهت ارائه خدمات، اولین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری برازجان ۱۳ اسفند ماه با حضور شهردار، معاونین و مدیران مربوطه برگزار شد.

بوشهری ها /به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان، با هدف رفاه حال مسافران نوروزی و به منظور آمادگی هر چه بیشتر جهت ارائه خدمات، اولین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری برازجان ۱۳ اسفند ماه با حضور شهردار، معاونین و مدیران مربوطه برگزار شد.

 
شهردار برازجان ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در انتخابات عنوان کرد: باید قدردان مردمی بود که با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و با وجود نارضایتی از این وضعیت اما به مانند همیشه پای نظام و انقلاب ایستادند و تفاوت ما با جهان و جهانیان در همین است که تا پای جان پایبند آرمان های این انقلاب هستند. 
 
وی افزود: مردم شریف و نجیب شهر برازجان بار دیگر به میدان آمدند و به لطف پروردگار نماینده اصلح و شایسته خود را برای مجلس شورای اسلامی انتخاب کردند.
 
---
---
---
---
---
---
---
---چ
مرتضی قدوسی؛ با تاکید بر اتمام برخی فعالیت های مدیران و اعلام گزارش نهایی تا هفته آتی، اظهار کرد: جمع آوری نخاله های ساختمانی سطح شهر، آسفالت کردن حاشیه برخی بلوارها، تعیین تکلیف برخی پروژه های عمرانی، نظافت و روشنایی آبنماها، کاشت گل و گیاه در بلوارها، نظافت خیابان ها و پارک ها از مهترین اقداماتی است که باید در دستور کار حوزه های مربوطه قرار گیرد.
 
شهردار برازجان؛ بر آماده باش سازمان های امدادی مجموعه مدیریت شهری تاکید کرد و افزود: سازمان حمل و نقل و تاکسیرانی و دیگر سازمان های امدادی در آماده باش کامل جهت خدمت رسانی به مردم باشند.
 
وی با بیان اینکه رانندگان تاکسی ها جهت معرفی مکان های تفریحی شهر به مسافران نوروزی کمک کنند، ادامه داد: هیچ خودرویی نباید از چرخه خدمات خارج شود، کلیه المان های نوروزی تا هفته آینده در  شهر نصب شوند تا رنگ بوی آغاز سال نو احساس شود.
 
قدوسی افزود: تصاویر المان ها، نقاط دیدنی و باستانی باید به صورت بنر چاپ و در ورودی شهر نصب شود تا باعث جذب گردشگر و اسکان آنها در این شهر شود.

کلیدواژه

ستاد تسهیلات نوروزی

شهرداری

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی