سیاست / شناسه خبر: 171362 / تاریخ انتشار : 1402/12/21 17:41
|

امام جمعه دشتستان؛ انتخابات این شهرستان بهترین، سالم ترین و بی حاشیه ترین انتخابات بود

بوشهری ها /اسماء بوستانی: امام جمعه دشتستان گفت: انتخابات این شهرستان با مشارکت ۴۸ درصدی مردم یکی از بهترین، سالم ترین و بی حاشیه ترین انتخابات بود.

بوشهری ها /اسماء بوستانی: امام جمعه دشتستان گفت: انتخابات این شهرستان با مشارکت ۴۸ درصدی مردم یکی از بهترین، سالم ترین و بی حاشیه ترین انتخابات بود.

حجت الاسلام حسن مصلح ۲۱ اسفند ماه در جلسه شورای اداری و شورای فرهنگ عمومی ضمن تبریک به نماینده منتخب مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: این نماینده حدود ۵۰ درصد آرا این شهرستان را کسب کرد. علی رغم همه حواشی، مسائل و مشکلات مردم باری دیگر پای نظام ایستادند و ثابت کردند که به این نظام و انقلاب وفادارند.
 
مصلح با تاکید بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان  عنوان کرد: کافه ها، رستوران ها و غذافروشی ها در روزهای ماه مبارک رمضان باید تعطیل شوند و به صورت شبانه فعالیت د اشته باشند.
 
وی افزود: در  بازار، خیابان و سراسر شهر باید حرمت ماه مبارک رمضان حفظ شود و انتظار می رود مسئولین مربوطه اقدامات لازم در این خصوص را در دستور کار خود قرار دهند.
 
اما جمعه دشتستان در خصوص برگزاری همایش ها و برنامه های فرهنگی در شهرستان عنوان کرد: گروهای هنری و موسیقی باید دارای مجوز باشند. سقف مراسمات تعیین شود، در موعد مقرر مراسم شروع و به موقع به پایان برسد.
 
وی با تاکید بر حضور ویژه جوانان در مراسمات فرهنگی، افزود: قرآن، عترت و نماز در این شهرستان نسبت به کل استان از حیث کیفیت و آمار سرآمد است.
 
مصلح با بیان اینکه با اینکه از این فعالیت ها رضایت داریم اما به این حد از برنامه های فرهنگی و مذهبی قانع نیستیم. 
 
وی خواستار کاهش نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت مراسمات فرهنگی و مذهبی شد و ادامه داد:  این برنامه ها در روستاهای شهرستان نیز برگزار می شود اما دهیاران در انتشار و اطلاع رسانی این برنامه ها کوتاهی می کنند.
 
 

کلیدواژه

دشتستان

امام جمعه دشتستان

حجت الاسلام حسن مصلح

شورای اداری دشتستان

بوشهری ها

شورای فرهنگ عمومی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی