سیاست / شناسه خبر: 62989 / تاریخ انتشار : 1399/11/21 10:08
|
در آیینی با حضور فرماندار شهرستان دشتستان و مدیر شعب بانک تجارت استان بوشهر؛

ساختمان جدید بانک تجارت شعبه شهید چمران برازجان افتتاح گردید+ تصاویر

بوشهری ها / در آیینی با حضور فرماندار دشتستان و مدیر شعب بانک تجارت استان بوشهر، ساختمان جدید بانک تجارت شعبه شهید چمران برازجان فتتاح شد.

بوشهری ها / در آیینی با حضور فرماندار دشتستان و مدیر شعب بانک تجارت استان بوشهر، ساختمان جدید بانک تجارت شعبه شهید چمران برازجان فتتاح شد.

به گزارش بوشهری ها، فرماندار دشتستان در آیین افتتاح بانک تجارت شعبه شهید چمران برازجان گفت: بانکی ها مشتری مداری را در اولویت کار خود قرار دهند تا بتوانند در پایان هر سال شاهد پیشرفت های فراوانی باشند.
فتح اله نورزی با تشکر از کارمندان بانک جهت رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی اظهار کرد: کرونا هنوز تمام نشده، لطفا همچنان به رعایت پروتکل های بهداشتی پایبند باشید و این نکات مهم را به مشتریان خود گوشزد کنید تا از این بیماری منحوس رها شویم و در این خصوص شاهد پیشرفت های خوبی در شهرستان دشتستان باشیم.

نوروزی با اعلام اینکه در دهه فجر پروژه های خوبی در همه حوزه ها افتتاح و کلنگ زنی شده ادامه داد: شهرستان دشتستان ظرفیت و پتانسیل های خوبی در همه حوزه ها دارد که اگر بتوانیم از این ظرفیت ها به نحو احسن استفاده کنیم قطعا می توانیم به پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر شهرستان کمک کنیم.

وی افزود: در جاهایی که بانک می تواند به توسعه شهرستان کمک کند همکاری های لازم را انجام دهد.
مدیر شعب بانک تجارت استان بوشهر در آیین افتتاح بانک تجارت شعبه شهید چمران برازجان ضمن تبریک ایام اله دهه فجر اظهار نمود: :امروز بانک تجارت استان بوشهر در بهترین وضعیت قرار دارد و دانش محوری، خرد جمعی و کارآیی و تکریم ارباب رجوع از محورهای اصلی اداره بانک می باشد.
غلامرضا پرستش مردم داری و هوشمندی را دو ویژگی مهم مدیران و کارکنان بانک تجارت بیان کرد و ادامه داد: بانک تجارت در دل مردم جای دارد و حفظ این جایگاه برای کارکنان و مدیران این بانک بسیار حائز اهمیت می باشد.
وی افزود: راه اندازی منظومه تجارت یکی از سیاستهای جدید بانک جهت ایجاد رضایتمندی بیشتر مشتریان خود در این برهه از زمان است.
پرستش با اعلام اینکه با وجود استراتژیک جدید بانک، مشتریان می توانند بصورت غیر حضوری از اکثر خدمات بانک از قبیل افتتاح حساب،تشکیل پرونده تسهیلات، فعالسازی موبایل و غیره استفاده نمایند.
لازم بذکر است بانک تجارت شعبه شهید چمران در خیابان شهید چمران برازجان نبش سه راه برق در یک طبقه هم کف بعنوان شعبه و یک طبقه فوقانی بعنوان مهمانسرا و دو دستگاه خودپرداز جهت رفاه حال همشهریان گرامی افتتاح گردیده است.
رئیس بانک تجارت شعبه شهید چمران برازجان در این آیین اظهار نمود: ایام الله دهه فجر یادآور رشادت‌های ملت شریف ایران اسلامی برای رشد و شکوفایی هر چه بیشتر و بهتر ایران اسلامی در جهت مراقبت از دستاوردهای این انقلاب است، اینجانب فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به کارکنان ارجمند خانواده بزرگ بانک تجارت و ملت شریف ایران زمین تبریک و تهنیت عرض نموده و بهروزی توأم با خیر و برکت را برای تمامی ملت شریف ایران از درگاه حضرت حق خواستارم.

کلیدواژه

برازجان

بانک تجارت

شعه شهید چمران برازجان

سساختمان جدید بانک تجارت

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی