سیاست / شناسه خبر: 63048 / تاریخ انتشار : 1399/12/23 11:26
|

نمایشگاه بزرگ نقاشی در بوستان خضرای آبپخش برگزار شد+ تصاویر

بوشهری ها / نمایشگاه بزرگ نقاشی بهار توسط گالری هنری بهار در بوستان خضرای شهر آب پخش شهروندان و مسئولین شهر آب پخش برگزار شد.

بوشهری ها / نمایشگاه بزرگ نقاشی بهار توسط گالری هنری بهار در بوستان خضرای شهر آب پخش شهروندان و مسئولین شهر آب پخش برگزار شد.
به گزارش بوشهری ها، مدیر گالری هنری بهار در این نمایشگاه اظهار کرد: توجه به اهمیت نقاشی و نگار گری در فرهنگ ایران از یک سو و عدم تفریحات متنوع در شرایط کرونا از سوی دیگر سبب شد تا گالری هنری بهار ابتکاری جدیدی را خلق و در این روزهای سخت مبارزه با کرونا با رعایت پروتکل بهداشتی برنامه (ایستگاه نقاشی ) را در پارک خضرا برگزار کند.
 بهار قائد زاده اضافه کرد: با توجه به استقبال انجام شده و حضور عده کثیری از شهر ها و شهرستان های اطراف می توان گفت این برنامه مورد قبول همگان واقع شده است.
قائدزاده با بیان اینکه اعتماد به نفس در نقاشی  تا زمانی که تسلط به یک رشته آموزشی بتواند در دانش آموزان اعتماد به نفس ایجاد کند می تواند دلیل کافی برای شرکت در دوره‌های هنری باشد ادامه داد:  این فرصتی برای قدم گذاشتن از منطقه امنشان می‌دهد همان گونه که دانش آموزان در پیشرفت بهتر می‌شوند و اعتماد به نفسشان پا به پای رشدشان تقویت می‌شود.
وی افزود: نقاشی کردن و رنگ‌آمیزی در کلاس‌های هنری به ویژه برای بچه‌ها به مهارت‌های دیداری فضایی آنها کمک می‌کند.
بر اساس این گزارش، در انتهای مراسم به برخی از شرکت کنندگان از طرف مدیر گالری هنری بهار  هدایایی به رسم یادگار به شرکت کنندگان اهدا شد.

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

آبپخش

نمایشگاه نقاشی

بهار قائدزاده

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی