سیاست / شناسه خبر: 84597 / تاریخ انتشار : 1400/10/22 12:43
|
به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان؛

آئین رونمایی از کتاب مدیریت اصول و فنون مذاکره برگزار شد+ تصاویر اختصاصی

بوشهری ها / اسماء بوستانی: آئین رونمایی از کتاب مدیریت اصول و فنون مذاکره به تالیف رضا بزرگمهر ۲۱ دی ماه در سالن اجتماعات شهرداری برازجان برگزار شد.

بوشهری ها / اسماء بوستانی: آئین رونمایی از کتاب مدیریت اصول و فنون مذاکره به تالیف رضا بزرگمهر ۲۱ دی ماه در سالن اجتماعات شهرداری برازجان برگزار شد.

به گزارش بوشهری ها، شهردار برازجان در این آئین با بیان اینکه اگر انسان به علم و دانش مسلح باشد در جامعه خود نیز جزو شریف ترین انسان ها شناخته می شود اظهار کرد: در سابقه تاسیس شهرداری برازجان از مجموعه شهرداری همکاری را نداشتیم که ن چنین کتابی را تالیف کند به همین دلیل این امر مهم  را افتخاری بزرگ برای مجموعه شهرداری و مردم شریف شهر برازجان می دانم.
مرتضی قدوسی افزود: رضا بزرگمهر  فردی تحصیلکرده است، امروز شاهده ثمره تحصیل او هستیم که همه تلاش های خود را در یک کتاب به منصه ظهور قرار داده است.
وی این امر مهم را یکی از دلایل ترغیب و تشویق کارمندان شهرداری دانست و ادامه داد: امید داریم این کار زیبای امروز فتح الباب و شروعی با قدرت برای مابقی همکاران ما در مجموعه شهرداری باشد.

مولف این کتاب با اعلام اینکه کتاب من یک پکیج کامل مذاکره است اظهار کرد: خدا را شاکرم که بعد از سه سال فعالیت در حوزه مدیریت موفق به نوشتن کتابی در خصوص اصول علوم و فنون مذاکره شده ام که در اختیار همه مردم جهت استفاده مناسب قرار خواهد گرفت.
رضا بزرگمهر ضمن تشکر از تمامی افراد حاضر در جلسه  عنوان کرد: امیدوارم همگان از این کتاب ارزشمند  به نحو احسن استفاده کنند.

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

رضا بزرگمهر

شهرداری برازجان

آیین رونمایی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی