سیاست / شناسه خبر: 84738 / تاریخ انتشار : 1400/10/28 21:36
|

بازدید سرپرست فرمانداری از روستاهای بخش شبانکاره/ جزئیات بازدید + تصاویر

بوشهری ها /سرپرست فرمانداری دشتستان ۲۸ دی ماه در تجدید میثاق با شهدای گمنام بخش شبانکاره گفت: با توجه به گزارشات دریافتی از این بخش در جریان مشکلات هستم و با همکاری دهیاری و شورای اسلامی هر روستا د

بوشهری ها /سرپرست فرمانداری دشتستان ۲۸ دی ماه  در تجدید میثاق با شهدای گمنام بخش شبانکاره  گفت: با توجه به گزارشات دریافتی از این بخش در جریان  مشکلات هستم و با همکاری دهیاری و شورای اسلامی هر روستا در رفع تمامی مشکلات روستاهای این بخش تلاش خواهم کرد.
صادق بوستانی با اعلام اینکه در خصوص رفع هر مشکل از این بخش جلسه اختصاصی باید گرفته شود اظهار کرد: تمامی مشکلات امروزه جز با روحیه جهادی حل نخواهد شد، امروز برای سخنرانی در جمع شما حضور نیافته ام بلکه برای بازدید و بررسی مشکلات در کنار شما هستم.
بوستانی ضمن تشکر از همراهی گروه های جهادی عنوان کرد:  محرومیت زدایی، اشتغال جوانان و مردم داری از مهم ترین اولویت ها و برنامه های پیش روی فرمانداری دشتستان است.
وی در بازدید از پروژه نیمه تمام پارک و حسینیه روستای سمیعا این بخش گفت: به امید حق و با همت و تلاش گروه های جهادی در خصوص اتمام حسینیه و پارک این روستا تلاش خواهیم کرد.

سرپرست فرمانداری دشتستان طی بازدید از برخی زمین های کشاورزی این روستا که با مشکل سیلاب مواجه بودند بیان کرد: رفع این مشکل نیاز به برگزاری جلسات تخصصی و کارشناسی دارد، پیگیر اعتبارات مربوطه نیز خواهم بود، هماهنگی های لازم با دهیار و اعضای شورای  روستا انجام خواهد شد و اطلاعات و جزئیات این مشکل را دریافت خواهم کرد.

بوستانی در بازدید از روستای چهل زرعی عجم در خصوص رفع مشکل تیربرق هایی که  برای اصلاح معابر ایجاد مشکل کرده اند بیان کرد:  بخشدار شبانکاره سرباز شماست، تمامی مشکلات روستای خود را به بخشدار منعکس کنید بنده نیز با اینکه روستای چهل زرعی عجم برای رفع مشکلات برق و کابل جزو روستاهای هدف ماست تمام توان خود را برای رفع این معضل بکار خواهم گرفت.

وی در بازدید از روستای چهل زرعی عرب از جاده ورودی روستا، کانال های زهکشی، پروژه پارک نیمه تمام بازدید کرد و از شورای روستا خواهان درخواست مکتوب جهت رفع مشکلات مربوطه شد.

این مقام مسئول با حضور در روستای چاه زنگی و عطیبه در خصوص رفع مشکلات ورودی روستا و محور مواصلاتی به جاده ساحلی که به دلیل کم عرض بودن جاده باعث اتفاقات ناگواری گردیده است تاکید کرد: با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای به زودی عملیات شانه خاکی این محور ها انجام خواهد شد، جهت آسفالت ورودی روستای چاه زنگی نیز ان شالله فردا اداره راهداری این مکان را مورد بررسی قرار خواهد داد. برای تخصیص اعتبار جهت آسفالت نیز اقدامات لازم را انجام و در دستور کار قرار خواهم داد.


صادق بوستانی در بیمارستان محلی شهدای شبانکاره در جمع مردم در خصوص رفع مشکلات درمانی این بیمارستان بیان کرد: مشکلات شما مردم عزیز، مشکل شخص من است، دلیل عدم وجود نیروی متخصص در این بیمارستان نداشتن کد بیمارستان است که این مورد مهم را با استاندار مطرح خواهم کرد تا از طریق وزارت بهداشت در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهد. تلاش ها و اقدامات لازم در خصوص شبانه روزی کردن داروخانه، رفع مشکل آزمایشگاه و تجهیزات بیمارستان را در دستور کار قرار خواهم داد.

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

صادق بوستانی

فرماندار دشتستان

بازدید

بخش شبانکاره

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی